willen jullie de pro's kwijt oid?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.349
5.697
iedereen roept IK WEET HET BETER!!!, maar waarom zijn er zoveel mensen die niet lezen, niets (willen) begrijpen en alleen maar blaten?

Natuurlijk is het zo dat in 2000 niet elke dombo internet had en tegenwoordig elke ongeletterde mee kan blaten, maar het wordt te gek.

Ik heb er ff geen zin meer in.
 
Ja daarom heb ik dat ook gedaan. Over een jaartje ga ik in het leger omdat ik denk dat iedereen daardoor als mens kan groeien en daar de rest van het leven profijt van kan hebben. Dat hoop ik tot mijn 50e te kunnen doen en daarna zal ik wel net zo'n zure zeiksnor zijn als de rest van die impotente lui hier.

_O- Wordt nog wat:

Sergeant: "doe dit",

Roy131313: "Waarom, ik had eigenlijk gedacht iets anders te doen, want dat leek me beter gegeven de situatie en ik heb gymnasium gedaan en lesbevoegdheid..."

Nee, met de mentaliteit die je hier laat zien ten opzichte van pro's ga jij het niet lang volhouden daar.

Het valt op dat jij consequent over impotentie, gebrek aan sex, etc. begint. Wil je erover praten?
 
Ja daarom heb ik dat ook gedaan. Over een jaartje ga ik in het leger omdat ik denk dat iedereen daardoor als mens kan groeien en daar de rest van het leven profijt van kan hebben. Dat hoop ik tot mijn 50e te kunnen doen en daarna zal ik wel net zo'n zure zeiksnor zijn als de rest van die impotente lui hier.



Nu schrijf je enkele mogelijke waarheden.
Het leger zal je goed doen, daar maken ze een man van je, en daar heb je je verdere leven wel profijt van, en waarom denk je dat je met je 50ste jaar al impotent ben????

Stelt wel weer je niveau naar bededen

Onderschrift zegt ook al voldoende.
Elastiekjes, duct tape, wd40 en tyraps

Maar laten we Toy131313 maar links liggen, eigenlijk hilarisch maar we moeten ook achter de mens achter zijn nickname kijken.
Hij verschuilt zich niet voor niets achter een nick, voor het zelfde geldt is hij nu diep ongelukkig, en dat icm zijn 25kw rijbewijs moeten we hem nu maar een beetje opbeuren, zijn laatste posts komen wel weer wat positiever over.
 
Laatst bewerkt:
Ik haak af, kansloos topic geworden. Er zaten wel wat goede suggesties bij, maar die zijn onder gesneeuwd in 25 pagina's BS (waarvan 15 getroll). Dat was eigenlijk het onderwerp ook, min of meer :Z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan