Winterhard ?

Old-timer

MF'er
26 dec 2008
68
26
Brabant
Voor wie zich verveelt omdat ie niet kan rijden effe het volgende linkje.
Is een stukje over winterrijders... de halve zolen.
En wat ze hun motoren allemaal niet aandoen in die smurrie.

Page 9

Stukje is jaaaren geleden al geschreven door een toenmalige MZ-rijder.
Geen idee wie dat kan zijn, maar hij schijnt heden nog steeds z'n motor te vernielen in winterweer...

O-t.
 
"Moet je bovendien die onelegante kleding eens zien die hij daarbij schaamteloos aantrekt.
Dat heeft toch helemaal niets meer met echte motorrijders kleding te maken ? "


Nee, maar wel met de ware survival die doorrijden heet 8-)
 
Het zou me niks verbazen als een doorrijder dat geschreven heeft, want welke mooi weer rijder zal zich nou echt druk maken over doorrijders ?
Ik ga straks nog even lekker een stukkie scheuren op mn oud ijzer, helemaal na dit stukje krijg ik er meer zin aan :P
 
Ik ben gestopt met lezen toen hij over leren jassen met franjes en elegante hoog-gehakte en punt-geneusde laarsjes begon :P
Volgens mij is het gewoon een bonkige leernicht in een blokhut.
 
Naja als je je al verveelt vul je met dit stukje ook de dag niet op he?

ff rekenen:

mastruberen: -5 min.
stukje hierboven lezen: -1 min.

Blijft er over tot bedtijd 11u en 25 minuten :+
 
Wat een gelul zeg dat hele artikel.
De schrijver is gewoon jaloers op een echte doorrijder!

Wie heeft er nou zin om in de file te staan...
Bovendien word je helemaal uitgekleed door een auto aan kosten!

Lekker sturen :] !
 
Dat bewijst dat de schrijver een zomersrijder is en als het een beetje kouder wordt dan kruipt hij in zijn koekblik B| en dan zeggen dat doorrijders niet goed voor hun motor verzorgen :r

Ik zie de link tussen doorrijden en niet goed voor de motor verzorgen niet, :? maar het kan aan mij liggen :+
 
misplaatste ironie in mijn ogen. want ironische ondertoon of niet, hij slaat de spijker op ze kop...winterrijders ZIJN mafketels *D
 
Laatst bewerkt:
misplaatste ironie in mijn ogen. want ironische ondertoon of niet, hij slaat de spijker op ze kop...winterrijders ZIJN mafketels *D

We zijn mafketels, maar we hebben het wel naar ons zin, en daar gaat het om toch. Als je het niet naar je zin heb in de winter op de motor moet je zeker niet gaan rijden. Erger je je niet aan wat kou, lekker doorrijden!

Iedereen moet doen wat ie wilt, als je maar geniet van het motorrijden, in wat voor vorm dan ook! :]
 
ja kben ook niet goed wijs, weet het.

maar vanochtend half 7 weer 30km gereden. moest zeggen dat nu wel aardig fris was.
 
60 km heen en 60 terug. Toen ik vanochtend vertrok was het -11.
Maar de weg was prima en dat is het belangrijkste.
Met sneeuw en ijs houdt het ook voor mij op.
Over het vuil maak ik me niet druk, daar kan de fiets wel tegen.
 
Wat een zomer nicht B|


Hij snapt het helemaal niet :N Hoe smeriger de motor hoe beter beschermd tegen pekel en kou 8-)
En dan het winterpak van die beste motorrijder dat is gewoon slim :Y
Dik inpakken wie wil er nu koud bijzitten? :P


:+ :+
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het stukje wel leuk. :)

Mij maakt het niet uit wanneer je rijdt. Doe lekker je eigen ding, dan doe ik dat ook. :W
 
Laatst bewerkt:
Rij vooralsnog ook nog iedere dag van Zoetermeer naar Waddinxveen en vice versa :Y Heb de wintervoering nog niet eens in mijn broek zitten :+ Was wel aan de frisse kant.

Brommertje goed schoongemaakt voor de winter en ingespoten met een corosie beschermer, van de week weer is al het kuipwerk eraf halen en behandeling herhalen, vooralsnog geen pekel schade!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan