Wintertesten 2013 (MotoGP, Moto2, Moto3, WSBK, BSB)

nou helden en idolen, is mijns inziens iets voor kinderen.
Maar het is leuker een favoriet te kiezen omdat dat gewoon spannender is dan voor iedereen supporteren, waarmee je dus niet kan verliezen.
En door 'tegen' iemand te zijn, maak je het des te spannender, want dan mag jouw favoriet niet alleen niet verliezen, maar mag de andere ook nog eens 'niet winnen'.
Dus kies je best ook iemand die op hetzelfde niveau zit als jouw favoriet.
Oh ja, en alle belachelijke redenen zijn dan ook goed om 'tegen' iemand te zijn, daar draait het ook niet om natuurlijk.
volgens mij kan jouw favoriet ook enkel iemand van minder hoog niveau zijn, als je daar ook antifavorieten hebt
(het gekibbel is ook noodzakelijk, je moet tenslotte je eigen hoofd wijsmaken dat je fan bent!) :P
:^
 
Ik ben eigenlijk tegen alle Spanjaarden en Italianen maar dat maakt de races niet echt spannender, haha.
Ik vind het voor mannen uit die landen slechts half zo knap dat ze succesvol zijn in de MotoGP dan mensen uit andere landen simpelweg omdat ze daar veel meer kans hebben.

Daarom ben ik eigenlijk maar voor 1 coureur --> M. v/d Mark. :}
 
Is daar al jaren :Y als ze in Europa rijden ,zie ik soms hun vrachtwagens staan :9~ :9~~

Ben die vrachtwagens jaren geleden eens tegengekomen.

6688_121130562504_6210999_n.jpg
 
Ik ben eigenlijk tegen alle Spanjaarden en Italianen maar dat maakt de races niet echt spannender, haha.
Ik vind het voor mannen uit die landen slechts half zo knap dat ze succesvol zijn in de MotoGP dan mensen uit andere landen simpelweg omdat ze daar veel meer kans hebben.

Daarom ben ik eigenlijk maar voor 1 coureur --> M. v/d Mark. :}

Vergeet niet dat de Spanjaarden en Italianen ook veel meer concurrentie in eigen land hebben. Maar idd, het is voor rijders uit kleinere motorsportlanden moeilijk om in de GP's te komen.
 
Ik ben eigenlijk tegen alle Spanjaarden en Italianen maar dat maakt de races niet echt spannender, haha.
Ik vind het voor mannen uit die landen slechts half zo knap dat ze succesvol zijn in de MotoGP dan mensen uit andere landen simpelweg omdat ze daar veel meer kans hebben.

Daarom ben ik eigenlijk maar voor 1 coureur --> M. v/d Mark. :}
En waar komt dat gevoel vandaag dan? _O-
Wat al gezegd wordt, de competitie is er moordend.

En je bent alleen voor een coureur uit een derde wereld motorsportland. :? :+ ;)
ik zag een maand terug de Sterilgarda Yamaha 2009 trailer achter een of andere vage trekker.
wel tof om te zien.
Zat er dan een beeldscherm op de trekker. :?
 
Laatst bewerkt:
ohhhhhhhhh ...net heerlijk Motegi 2010 gekeken op groot scherm , mijn weekend is weer goed :] *O*


Ja man, mooie race :Y

Hoop dat het dit jaar weer hetzelfde gaat worden....en dan maakt het mij niet uit wie er wint :N
Maar ook Simoncelli nog in beeld, de Suzuki's, Melandri op de Gresini.......kan de tijd hard gaan!
 
Ik moest nog even iets te kijken hebben tijdens het eten. Eén keer raden wat ik opgezet heb. :+
Vandaag vooralsnog:
- WSBK & WSS Imola 2012
- WSBK & WSS Assen 2012
- AMA SBK Daytona 2013
en daar komt waarschijnlijk nog wel wat bij vandaag. Vriendin zit een week in Praag en ik heb even niets te doen vandaag, heerlijk! :)
 
En waar komt dat gevoel vandaag dan? _O-
Wat al gezegd wordt, de competitie is er moordend.

En je bent alleen voor een coureur uit een derde wereld motorsportland. :? :+ ;)

Niet "tegen" dat ik liever niet heb dat ze meedoen, maar mijn voorkeur gaat bijna altijd uit naar een underdog. Ik zou het nu wel leuk vinden als Rossi weer iets wint, bijvoorbeeld, maar daarna heeft hij voor mij de voorkeur niet meer. Coureurs die niet uit Spanje of Italie komen zitten eigenlijk bij voorbaad al in een underdog positie.
Ik ben bijvoorbeeld voor Scott Redding ipv Espargaro. En ook de Puniet ipv Espargaro. Folger ipv Vinalez. Enz, enz enz.
Ik haat ze verder niet ofzo. Als ze winnen hebben ze dat verdient.
 
Niet "tegen" dat ik liever niet heb dat ze meedoen, maar mijn voorkeur gaat bijna altijd uit naar een underdog. Ik zou het nu wel leuk vinden als Rossi weer iets wint, bijvoorbeeld, maar daarna heeft hij voor mij de voorkeur niet meer. Coureurs die niet uit Spanje of Italie komen zitten eigenlijk bij voorbaad al in een underdog positie.
Ik ben bijvoorbeeld voor Scott Redding ipv Espargaro. En ook de Puniet ipv Espargaro. Folger ipv Vinalez. Enz, enz enz.
Ik haat ze verder niet ofzo. Als ze winnen hebben ze dat verdient.
Oh dat herken ik ook wel. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan