witty laat ff weten dat ze er is!

Hihi... ik ben zo iemand die altijd alles snel wil doen... moet toch wel iets compenseren met mijn sneltypen hier...

Computer is zo traag! Ik word er echt snars van! maja sommige mense (lees mijn vader) vinde het nog voordelig om maar telefoonverbinding te houde...
Geen n maar wel drie puntjes... dat zal idd een stuk sneller gaan ja! :+

;)
 
dus jij bent je rijbewijs weer net zo snel kwijt als dat je hem hebt ?
(gif nix, ik ben niet ver van champignon-land Grubbenvorst de eerste keer mijn rijbewijs kwijtgeraakt (A67 venlo).

ps, bijv KEI-GOED komt van regio Eindhoven... maarja, al die lokale dialecten word ik moe van...

"Hajewah" betekent in regio Venray/Gimmert "doei"... hetzelfde betekent 10km naar het westen "zoek je mot ?".
 
Pff ik denk ik slaap is ff lekker uit... valt dat ook weer is tegen. Vandaag ga ik weg voor een weekendje met het thema Ibiza. Iets wat bij de intro van mijn nieuwe universiteit hoort. Heb er niet zo heel veel zin in, maja het wordt zekerste wete superleuk. Maar k vind gwoon dat mijn intro veel te lang duurt. Het begon 22 aug. en het duurt tot 31 aug. Achja..... nog meer mense ervaring meej?

Trouwes Haije wah, das typisch Lottums :P
 
full
 
ik zal me maar weer is voor stellen, ik ben Nikky Alberts kom uit Grubbenvorst en ik ben 17 jaar (grrr) naja bijna 18 dus dat scheelt.

Heb tot 1 maand terug ook een 1/2 jaartje in Grubbenvorst gewoond.
Jouw spotten zonder fiets en MF sticker gaat niet. Maar ik heb allebei fiets en sticker dus ook spotbaar. Hebbie mij wel eens gespot, kom/kwam regelmatig langs Tedje?
Anders moet je "Scheuten" maar eens in de gaten houden, daar rijden regelmatig MF´ers rond. Veel plezier hier.
 
ik heb je nog nooit gespot, en natuurlijk kom ik bij tedje. Achja je zult me over een paar maandjes wel spotte, moet ff een mf sticker bestellen WANT>................................... IK HEB EEN MOTOR

ff linke natuurlijk :P

1991_GSX600F_white_450.jpg



toch een leuk ding om op te beginnen of niet dan :9
 
ik heb je nog nooit gespot, en natuurlijk kom ik bij tedje. Achja je zult me over een paar maandjes wel spotte, moet ff een mf sticker bestellen WANT>................................... IK HEB EEN MOTOR

ff linke natuurlijk :P

(Afbeelding)


toch een leuk ding om op te beginnen of niet dan :9
Leuke fiets! :}
Suzuki is natuurlijk altijd goed! ;)

ff snel je rijbewijs halen en dan lekker sturen. Veel plezier ermee!
 
whaha kan ook sturen zonder mijn rijbewijs... alleen paps heeft hem aan de ketting gelegd... denk eigelijk ook da ik da sowieso nog nie zou doen, whaha ding is toch iets 'groter' dan een gs500e :P

maar idd suzuki is leuk....!
(ik werd al uitgelache omda ik mijn motor goedemorge zei O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan