Woeps, graspolletje.

rjeggens

MF veteraan
14 jul 2003
1.554
0
Eelde
Van't weekend lekker wezen toeren in de buurt van de Harz (startpunt Kasteel Tonenburg). Super bochtjes daar, leuke route uitgezet en mooi blazen dus. Zaterdag middag toch een beetje vochtig, zeg maar regen. Kom ik zo'n rotdorpje midden op straat een enorm plakaat pas gemaaid gras tegen. Zag het te laat en ging er vol overheen. Vermoedelijk nog ff de rem gebruikt op een onverstandig moment, want het volgende moment ging ik met de steps over de grond.. en de uitlaat.. en de ka.. met alles eigenlijk.. Op me plaat dus.

Gelukkig valt de schade mee, spiegeltje aan gort, ego down the drain, stuur zo krom als een hoepel en wat lakschade... Oh, ja.. en een afgebroken stepje dus.

Gisteren maar direct op de motor terug naar het hoge noorden. Beter voor het zelfvertrouwen, denk ik maar ;)
 
Da's mooi balen :( Veel sterkte met het herstel van je motor en van jezelf natuurlijk. Hopelijk is de schade snel verholpen.
 
Zonde hoor van dat afgebroken stepje en die uitlaat en dat kromme stuur en die lakschade. Maar ja dat is allemaal relatief makkelijk te herstellen. Dat kun je niet zeggen van die deuk die je ego heeft opgelopen, dat repareer je niet zo makkelijk *D

Succes met het herstel.

P.S.
Hoe ben je eigenlijk thuis gekomen? Met een motorambulance? Of kon je toch nog rijden, ondanks die deuk?
 
Zonde hoor van dat afgebroken stepje en die uitlaat en dat kromme stuur en die lakschade. Maar ja dat is allemaal relatief makkelijk te herstellen. Dat kun je niet zeggen van die deuk die je ego heeft opgelopen, dat repareer je niet zo makkelijk *D

Succes met het herstel.

P.S.
Hoe ben je eigenlijk thuis gekomen? Met een motorambulance? Of kon je toch nog rijden, ondanks die deuk?

Hing er een beetje om. Mijn knie heeft een vreemde kleur blauw, net als mijn kuitspier, dus als dat zondag ochtend stijf zou zijn, zou ik niet kunnen rijden. Gelukkig werd het niet stijf en ik had het idee dat het het beste zou zijn als ik zo snel mogelijk weer op de motor zou klimmen. Ik heb gisteren dus eerst nog een stuk getourt met de rest van mijn groepje, toe ik de A30 in zicht kreeg ben ik daar opgeknald en zo snel mogelijk naar huis gereden (mijn divje haalt net 180, dus dat duurde al met al nog wel ff).
 
mmmmmmm ik ken dat.. bochtjes niet halen. MIjn knietjes krijgen alweer wat kleur terug.
[me]mad2 wenst je succes met het gehele herstel![/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan