Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

WR450F 2003 supermoto

mcs

MF'er
9 apr 2009
193
0
berneau
WR 450 van 2003 omgebouwd naar supermoto electrische starter en remlicht ,met braking wave 320mm remschijf , alu carterbescherming, alu tankdop, carbo framebeschermers, de originele wielen zijn er ook bij met nieuwe banden ( kenda Trackmaster )Belgisch kenteken, € 3900,= tel 0619790030 omg. Maastricht.
 
  • Onderwerp starter
  • #3
Perfecte crosser( supermoto ) met kenteken 45 pk, kom op mannen!
 
  • Onderwerp starter
  • #6
Deze motor heeft geen km teller alleen een tripcounter, omdat dit in belgie een crosser met kenteken is .
ik heb er een digitale km teller opgezet en remlicht op gemaakt , is beter als je op de weg rijd.

ik heb hem gekocht net nadat er een nieuwe zuiger en distributie ketting in zat , en natuurlijk olie en filter.
daarna heeft hij in 2 jaar ong. 50 uur gelopen ermee, hij gebruikt bijna geen olie , en loopt goed,

Gr John.
 
Nee hoor , geen inruil , ik heb ook nog een ktm - smt en 2 x szr660 hier staan,
Het word vol in mijn garage en deze wr gebruik ik het minste.
 
supermoto,s / enduro,s zijn blijkbaar niet zo in trek voor de aankomende winterperiode?
ik heb hem 2jaar geleden gekocht om in het natte jaargetijde ook nog wat fun te hebben!

Kickje John.