WSBK Slowchat seizoen 2024

Wie wordt kampioen WK Superbike in 2024? Let op: wijziging keuze niet mogelijk ;-)

  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 8 17,4%
  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 18 39,1%
  • Jonathan Rea

    Stemmen: 3 6,5%
  • Andrea Locatelli

    Stemmen: 1 2,2%
  • Michael Ruben Rinaldi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nicolo Bulega

    Stemmen: 10 21,7%
  • Andrea Iannone

    Stemmen: 6 13,0%
  • Alex Lowes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders...bijvoorbeeld Scott Redding of Alex Bassani (10 opties is max in de pool)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    46
  • Opiniepeiling gesloten .
GSX-R8 en R7.. wat een ellendige tijd qua supersport motoren.
CF Moto komt wel met een leuke 500 viercilinder en de welbekende 675 triple.
 
Waarvan het ene merk een fiets heeft met 60pk en andere merken er 1 met 150 pk.. word ook weer een rare klasse of iedereen kiest voor die snelle variant waardoor het een merken cup word ?!
 
het is een beginnersklasse, dus sowieso met minde vermogen dan SS600
Maar die gastjes zitten al minimaal vijf jaar op de motor en hebben meestal ook al heel wat lokale kampioenschappen gereden.
En dus kan je vanuit het Spaans kampioenschap of Red Bull Rookies best doorstromen naar een SS600. :?
Vaak trainen ze er prive al mee.
Desnoods begrenzen op 100 pk en de beste straatbanden (daar leer je ook van en Supercorsa's zijn ook gewoon racebanden met enig profiel).
 
Wel gaaf en terug naar de roots, maar ik denk niet dat jongens die ambities hebben om in WSB of MotoGP te eindigen op een naked willen racen.
Gisteren mijn 2023 SS300 ( :+ ) (afgetraind naar ca. 155 kilo rijklaar en full race vering) verkocht en er is werkelijk niets nieuws te koop wat ook maar enigszins sportief is onder de 600cc.
ZX-4RR een aanfluiting.

Naked no way. :X
 
Een Aprilia RS457 eventueel?
Ik heb er net zo als bij de Kawa bij gestaan.
Maar de goedkope materialen en afwerking stralen er vanaf.
En het kan ook allemaal niet superlicht en hoogstaand meer zijn.
A2 regels (vermogen, gewicht) en goedkope productie.
Geheel conform 2024. ;)

Vergeet bij al deze fietsen ook maar de montage van clip-ons zonder in de kuip te zagen.
 
Met die sneeuw gecanceld ?
Herinner me nog iets over een verbrande neus op zaterdag en op zondag was die bevroren maar het racen gebeurde gewoon toch ?
 
Nee volgens mij werd hij op zaterdag gecanceld vanwege sneeuw Zondag was meen ik wle ok met een graad of 13 of zo.

Ze hebben toen in de ochtend meen ik nog een warm up oid gedaan of sighting lap maar daarna was het klaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan