WSBK/WSS Ronde 11 Istanbul Park, Turkije

Haalt Michael van der Mark in Turkije het podium?

  • Ja

    Stemmen: 15 88,2%
  • Nee

    Stemmen: 2 11,8%

  • Totaal aantal stemmers
    17
ik weet niet wat er aan de hand is, maar de streams van firstrowsports doen het hier al een hele week niet. B| B| |(
 
Laatst bewerkt:
Even een super brakke zondag ochtend vraag : Waarom wordt de motogp niet uigezonden op de BBC? En weet iemand misschien waar ik dit wel kan bekijken? Bedankt !
 
Heerlijke laatste rondes :) ook goed om te zien dat iedereen gewoon op de baan stopt om te feliciteren.
 
wat een geweldige race, zeker de laatste ronden! En een mooi podium voor VDM :) Misschien kan ie nog wel 3e in het klassement worden, dat zou helemaal gaaf zijn.
 
Ik ben zeker geen Sofuoglu fan, maar wat een fanatiekelingen daar in Istanbul! Zo gek heb ik, op TV dan ;) , het publiek nog niet zien worden voor een thuisheld. Geweldig haha.
 
Prachtige races weer, met het nodige kuip werk :} :} :}
VDM *O* *O* *O* Mooi dat comentaar " he looks like a paperboy...."
 
Ik ben zeker geen Sofuoglu fan, maar wat een fanatiekelingen daar in Istanbul! Zo gek heb ik, op TV dan ;) , het publiek nog niet zien worden voor een thuisheld. Geweldig haha.
Ja geweldig, schijnen met voetbal (vies woord) ook van die fanatiekelingen te zijn.

In Assen hadden we dit jaar hetzelfde effect op de hoofdtribune toen Rossi bij Pedrosa voorbijstak GT, kippenvel en legendarisch, praten we over 20 jaar nog over! :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan