X-11 of een Fazer 1000

alleen op de x11 wel eens gereden.............woooaaaah wat een compact brok power......damn. stuurt als een 600tje en blaast als een busa.

errug gaaf........kopuh. (let wel nieuw zijn ze niet meer te koop, of je moet opzoek gaan naar een 2002 showromer
 
X-11 is mijn keuze, dus dat raad ik je aan.

Ga wel op beide eerst even een proefrit maken en voel voor jezelf wat je het beste lijkt.

De ene vind de X-11 zwaar klote rijden, de andere vind hem juist heerlijk rijden, zoals hierboven al beschreven.

Honda zag hem geloof ik niet zitten, of hij is gewoon geflopt, begrijp niet waarom ...

En het word inderdaad een tweedehandsje, want nieuw zijn ze er niet meer. Wel een aantal te vinden met zeer weinig kilometers.

Succes.
 
Via "de vrije motordealers" (b.v. Bruggeman Nieuw Vennep) kun je overigens nog steeds aan nieuwe x11´s komen. Zijn dan wel modeljaar 2002 maar zonder km op de teller en voor een redelijke prijs.
 
Laatst bewerkt:
full


Bijlage: x11.JPG
 
M'n vader heeft net een X-11 gekocht, echt een gave motor :} Je moet hem wel in het echt gezien hebben, op een foto is er niet zoveel aan. Hij straalt echt kracht uit. Zondag heeft ie er een stuk mee gereden, bij meer dan 3/4 gas open wheelies. Mag er nog niet mee rijden '( , is wel begrijpelijk met nog maar 300 kilometer ervaring. Ik zou echt voor de X-11 kiezen :9 Ben nochtans niet zo'n naked fan, maar hij is echt gaaf.
 
Heb bij de aankoop van mijn motor o.a. ook een proefrit met de x11 gedaan..
Alhoewel ik niet voor de x11 gekozen heb straalde hij wel iets uit en heeft hij lekker veel power :9
Als ik de keuze moet maken tussen de X-11 of een Fazer 1000 dan zou ik zonder twijfel voor de x11 kiezen, maar aangezien smaken verschillen gewoon eens een testritje doen met de twee motoren en kiezen waar je je het beste op voelt...
 
Die X-11 is foeilelijk: vooral die radiatorkap......... (maar ja smaken verschillen). Ik zou ook voor de Fazer gaan.

Helemaal mee eens. Ik kan geen beoordeling geven over de rij-eigenschappen maar dat stuk plastic voorop is zo zonde van het geheel. Mijn keuze zou ook vallen op de fazer 1000. *D (of een cb1300 !!!!)
 
Mijn pa heeft ook een X-11. Is een leuke fiets, errug veel power, maar toch hoef ik er zelf geen te hebben.

Waarom? Ik vind em te lomp en te zwaar. Doe mij dan maar een CB600F ofzo, dat is een leuker gooi-en-smijt fietsje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan