X4 Dutch Division (Chapter 13)

Joker*E

MF veteraan
17 jun 2005
13.469
6
Hoorn
full


Historie. :}

X4-lijst op het MF
X4-lijst van het MF (deel 2) 2 B continued
X4-lijst van het MF (chapter 3)
X4-lijst van het MF (chapter 4)
X4-lijst van het MF (chapter 5)
X4 Dutch Division (Chapter 6)
X4 Dutch Division (Chapter 7)
X4 dutch division (chapter 8 )
X4 Dutch Division (Chapter 9)
X4 Dutch Division chapter 10
X4 Dutch Division (Chapter 11)
X4 Dutch Division (Chapter 12)

Onze Duitse vrienden/ Forum. :)

Honda X4 Forum - Honda X4 SC38 Honda X4 Musclebike

En onze Finse/ Forum :)

X4 Finland
 
top gedaan zoon

Oliepompje gaf ook al een erg zorgelijk geluid
moest het menemen toch,?

app gehad groter oliepomp wordt nu vandaag geplaatst morgen heen ophalen

vraagje weet jij hoe de patch van 2014 schwerinpatch er nog uit ziet heb het idsee dat wij de onze kwijt zijn maar kan me ookniet heugen hoe ze eruit zien :?
 
top gedaan zoon

Oliepompje gaf ook al een erg zorgelijk geluid
moest het meEnemen toch,?

app gehad groter oliepomp wordt nu vandaag geplaatst morgen heen ophalen

vraagje weet jij hoe de patch van 2014 schwerinpatch er nog uit ziet heb het idsee dat wij de onze kwijt zijn maar kan me ookniet heugen hoe ze eruit zien :?


GAAT MIJ NIET LUKKE HAD AL TROUBLES MET PC :(
 
Liquidatie op klaarlichte dag/ vriendje van Holleeder........

Mazzel dat je niet dichtbij stond, you never now.

Mop verteld het ook toen ik van werk kwam.
dachtenbijAlex in de buurt :? maar :N :N

gaan nu ff nog wat inkopen voor treffen. kaas - worst - chippie en drop _O- _O- _O- _O-

grtz D & M
 
helaas wel vlak voor school tijdens buitenspelen en lunchtijd gebeurt ....Jill en klasgenootjes groep 7hebben zien gebeuren ....Donell zat ik achterbouw heeft allen de verhalen gehoord van andere kids en praat honderd uit....Jill heeft de mannen zien schieten en in de bus weg zien rijden.... groep 5 en 6 stonden bij het hek te kijken ...heftig... :(
 
helaas wel vlak voor school tijdens buitenspelen en lunchtijd gebeurt ....Jill en klasgenootjes groep 7hebben zien gebeuren ....Donell zat ik achterbouw heeft allen de verhalen gehoord van andere kids en praat honderd uit....Jill heeft de mannen zien schieten en in de bus weg zien rijden.... groep 5 en 6 stonden bij het hek te kijken ...heftig... :(


jeetje Alex, wat heavvy voor die meid zeg :( -O- hoe is ze eronder of praat ze net als de andere op school via slachtofferhulp :?

Die gasten snappen niet wat ze een ander aandoen en zeker bij kinderen stelletje klojo's.

Hoop dat als ze ze te pakken hebben een goede duw krijgen , of een enkele reis blote voeten :X :X :X :X :X :X

sterkt met J en jullie ook natuurlijk
 
erix4 schreef vorige division.

Turbo nieuws. :?

Ik heb toch ook maar een nieuwe ketting besteld. :)

Bij TUV rapport Turbo adviseren ze om elke 10000km de ketting te vervangen........
Ik heb al een keer 3 gebroken schakels gehad bij 13000km, deze zit er nu 18000km
op en geeft bij het op de bok rond draaien van het wiel vreemde geluiden?
= Niet droog...
Dus voor de zekerheid maar een nieuwe :Y


Hoi Zoon, vanmorgen app gehad dat alles eraf moest wegens olie, nu groter pomp erop :Y :Y 19.30 uur daar zijn en dan is de bike klaar *O* *O* *O*
Neef rijd mee voor de kawa ik met de auto voor overgebleven spullen o.a carbs - einddmepers etc :Y


Nou thanks voor de tip dan moet dat maar he. aangezien Mop normaal gespreken wel aan het getal komt net als jij :] :] :] :] :] oh vreemd geluiden dan moet het zeker :?

grtz D & M
 
Hoi Zoon, vanmorgen app gehad dat alles eraf moest wegens olie, nu groter pomp erop :Y :Y 19.30 uur daar zijn en dan is de bike klaar *O* *O* *O*

grtz D & M

Wat is alles eraf. :? Behalve het pompje ....

Gelukkig dat het blok geen schade heeft opgelopen van defecte pompje. :}

Grtz
 
Die gasten snappen niet wat ze een ander aandoen en zeker bij kinderen stelletje klojo's.

Misschien denken ze wel dat de kids toch al schiet/war games op de PC doen en het
dan irl ook wel spannend vinden. :?

Denken deze gasten uberhaubt wel? :N

Toch wel, maar aan 1 ding, €€€€€€€€€€€€€€€€€€€
 
Laatst bewerkt:
Wat is alles eraf. :? Behalve het pompje ....

Gelukkig dat het blok geen schade heeft opgelopen van defecte pompje. :}

Grtz

Hoi Zoon

Mm zal ff telefoon erbij pakken dan kan ik het je vertellen.
dit is gedaan:
Turbo uit elkaar uppige, uitlaten, luchtfilter en uitlaat naar achter en dempers
Alles zat onder de olie. -O-
Nieuwe grotere pomp erop zit onder aangesloten aan de carterpan.
En inderdaa d verder geen schade gelukkig *O*
Zal morgen proberen piccie te strooien zit op telefoon, is uitzoeken in welke map is opgeslagen.
Maar mop is tevreden geen geluidjes meer en loopt goed .

Was net een beetje olie nog aan het verbranden maar verder zag alles er goed uit.
Rook verdween ook naar een paar kmters.

Dus zei al tegen mop ga jij morgen lekker :] :] :] :] :] :] en ik de laatste loodjes voor je feestweekend doen :Y Maar klinkt weer als vanouds iets zwaarder geluid wel mooi. 8-) 8-) 8-)

grtz D & M
 
Moge,

net gelezen finlandFB dat Juha onderweg is sinds gisteren *O* *O* *O* *O* *O* *O*
IS vrijdag bij ons *O* *O* *O* *O* *O* *O*

grtz D & M
 
Laatst bewerkt:
Hoi

Nou mop lekker gaan rijden zou naar Robs accos gaan voor bagsterstuk. :Y >>tanktas opdoen toch :Y
Was van korte duur, kwam een uurtje later thuis , intercooler afgebroken op de beugel. :X -O-
EJ maar weer gebeld, en mop is nu onderweg naar EJ, om te laten maken :Y

Verder iemand aan het klussen of gewoon lekker genieten van het weer en :] :] :] :]
grtz Dajo
 
Hoi Zoon

Mm zal ff telefoon erbij pakken dan kan ik het je vertellen.
dit is gedaan:
Turbo uit elkaar uppige, uitlaten, luchtfilter en uitlaat naar achter en dempers
Alles zat onder de olie. -O-
Nieuwe grotere pomp erop zit onder aangesloten aan de carterpan.
En inderdaa d verder geen schade gelukkig *O*
Zal morgen proberen piccie te strooien zit op telefoon, is uitzoeken in welke map is opgeslagen.
Maar mop is tevreden geen geluidjes meer en loopt goed .

Was net een beetje olie nog aan het verbranden maar verder zag alles er goed uit.
Rook verdween ook naar een paar kmters.

Dus zei al tegen mop ga jij morgen lekker :] :] :] :] :] :] en ik de laatste loodjes voor je feestweekend doen :Y Maar klinkt weer als vanouds iets zwaarder geluid wel mooi. 8-) 8-) 8-)

grtz D & M

Alles goed gesmeerd dus. :X

Mijn retour leiding zit ook ad carterpan/ zonder pomp dan wel....

Belangrijkste is iig geen blokschade en gelukkig de irritante geluidjes weg. :}

Spannend weekend voor jullie. :)
Hopen dat de voorspelde buien in het Oosten vallen......
 
Terug
Bovenaan Onderaan