X4-lijst op het MF

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil een X4 sorry voor de overige max rijders maar het is en blijft een honda dat ik wil 8-)
Ik heb namelijk gehoord dat deze (x4) toch betere rij-eigenschappen heeft dan de max!!
En als ik het goed lees heeft de heer D.hoffer toch de manier gevonden om hem sneller te krijgen (begrenser etc.) DUS!!

Helemaal de heer d.hoffer :o
Hoeft niet hoor ,zeg maar gewoon je en jij ;)
Die begrenzer is erg bekent onder de x4 rijders en ik heb het uit duitsland van iemand doorgekregen.
Ik zou alleen niet weten welk bedrijf een X4 in de verhuur heeft.

En ik krijg sterk de indruk dat ik jouw een keer gesproken heb,aangezien je de eerste letter van mijn voornaam erbij zet.
Als dat zo is dan bij deze mijn excuses alvast,want ik zou zo even niet weten wie ik hier voor me heb :?
Als het niet zo is dan heb ik niks gezegd ;)
 
Ja ik heb je toen gesproken als het goed is in utrecht :?
ik was toen samen met rick (deze kun je wel)
Hij heeft per slot van rekening de FOTO's gemaakt |( helaas helaas!! :(
maar dit terzijde ik heb toen je :] gezien en vond het wel een schitterd mooi machien :} !
Ik rij nu op m'n cbr maarja je ben jong O-) en wilt wat!
Alleen ff sparen en dat zeg ik je moet er wel op getourd hebbe wil je er over mee kunnen praten
 
Ja,rick ken ik wel en dat ik jullie gesproken heb in utrecht weet ik ook nog.
Maar ik kon zo uit je berichten en je nick even niet opmaken wie je was :o

er staat trouwens een X4 hier op het forum te koop: Honda x4 te koop
Prijs is op zich niet verkeerd,ik ken deze motor verder niet en weet dus ook niet in wat voor staat hij is.

Hier staat hoe je een icoontje toevoegd aan je naam: http://www.motor-forum.nl/forum/faq.php#4

Zijn jij en rick er 1 mei ook nog bij in utrecht?
zie dit topic: Streetfighter/Zelfbouw/Musclebike-Meeting

En verder,succes met sparen en het zoeken naar een mooie X4. :)


@ Speedjunkie,nog bedankt voor de senseo en het spul wat gepolijst moet worden dump ik nog wel eens bij je. ;)
Ik weet alleen nog niet wanneer,het zou best wel eens na het seizoen kunnen zijn.
Vandaag lekker gereden en dat wil ik voorlopig ff zo houden ;)
 
Laatst bewerkt:
Geen X4, wel een 1300..CB1300.
full
 
Hi Bikemaster,

Probeer na de X11 zeker ook de CB1300.....

Groet

Inderdaad, als je nu een VMax rijd en de 1300 wel mooi vind dan verbaasd de voorkeur voor een X11 me. Ik vind het ook een gaaf ding maar wel aardig wat plastic delen zit erop die motor en daar knap ik nou net op af. ;(
 
Ja ik heb je toen gesproken als het goed is in utrecht :?
ik was toen samen met rick (deze kun je wel)
Hij heeft per slot van rekening de FOTO's gemaakt |( helaas helaas!! :(
maar dit terzijde ik heb toen je :] gezien en vond het wel een schitterd mooi machien :} !
Ik rij nu op m'n cbr maarja je ben jong O-) en wilt wat!
Alleen ff sparen en dat zeg ik je moet er wel op getourd hebbe wil je er over mee kunnen praten

Zo Hoffer, je hebt indruk gemaakt in Utrecht. *D Waarschijnlijk hebben jullie elkaar gesproken op Street or Track, het verhaal klinkt me namelijk heel herkenbaar in de oren. Wie weet, als het sparen gelukt is, straks wederom iemand op een X4. Maar huren lijkt me onmogelijk, kan me niet voorstellen dat dealers of verhuurders deze motor aanbieden. Is ie veel te uitzonderlijk voor. Ik heb gisteren en vandaag ook een groot gedeelte van de dag gereden. Even grachtjes Amsterdam, Motoport Wormerveer, veel vrienden en bekenden bezocht en snelweg met gas flink open. Over de spierpijn schrijf ik maar even niet, wil aankomende X4 rijders niet ontmoedigen namelijk :P Ik weet SJ, ik moet goed oppassen in het begin maar het ging allemaal goed. Zelfs een uurtje of twee met het meissie achterop op pad geweest. Werd ook nog aangesproken in A'dam door een engels sprekende Hells Angel die mijn motor wel okee vond maar eerst dacht dat het een ander merk was, mag jij 1 keer raden wat hij dacht? Hee Hoffer, wat wil je allemaal nog laten polijsten? Ga je naar het adresje van SJ? 1 mei blijft aantrekkelijk maar tot nu toe ben ik nog steeds bezet die dag maar we blijven hopen.....Wil tenslotte ook graag natuurlijk even mijn nieuwe aanwinst laten zien! :}
 
Eh...sorry Cervo...wil de pret niet drukken maar uitzondelijk?



Weinig verkocht ..ga ik in mee , maar wat maakt 'm uitzonderlijk?
De techniek? het uitelijk?, de high tech onderdelen?
Misschien de som van alles?

Snap dat je trots ben op je fiets, maar toch...




Stel je voor...je hebt een Guzzi...iedereen kotst je uit...dan ben je uitzonderlijk omdat je zo gek bent om toch op zo'n ding te rijden 8-)



Eh...dat rijden moet je in mijn geval niet te lettelijk nemen...heb de laatste 4 jaar sporadisch gereden...op de Guzzi van m'n dame...
 
Nou toch bedankt voor de info!!
Dan zal ik helaas op m'n cbr moeten welke ook prima rijd hoor maarja!
Helaas kan ik op 1 mei niet maar ik zal rick nog ff vragen of hij wel gaat!
Maar we komen elkaar heus nog wel eens tegen!
Tot dusver tot later en tot horenzzzzzzz '(
 
Eh...sorry Cervo...wil de pret niet drukken maar uitzondelijk?



Weinig verkocht ..ga ik in mee , maar wat maakt 'm uitzonderlijk?
De techniek? het uitelijk?, de high tech onderdelen?
Misschien de som van alles?

Snap dat je trots ben op je fiets, maar toch...




Stel je voor...je hebt een Guzzi...iedereen kotst je uit...dan ben je uitzonderlijk omdat je zo gek bent om toch op zo'n ding te rijden 8-)



Eh...dat rijden moet je in mijn geval niet te lettelijk nemen...heb de laatste 4 jaar sporadisch gereden...op de Guzzi van m'n dame...

Volgens mij was er vandaag eens meeting voor Guzzi rijders had ik het idee, zag namelijk om 10 uur 's ochtends drie Guzzi rijden, o.a. eentje helemaal in de originele polizia kleuren, helblauw. Maar goed, post in een verkeerde topic. En ik vind een X4 uitzonderlijk, overigen meningen in het midden latend :P
 
Inderdaad, als je nu een VMax rijd en de 1300 wel mooi vind dan verbaasd de voorkeur voor een X11 me. Ik vind het ook een gaaf ding maar wel aardig wat plastic delen zit erop die motor en daar knap ik nou net op af. ;(
Ik ga zo'n X11 gewoon ff proberen gewoon voor de fun, maar de max erop inruilen nee dat doe ik niet.
Vandaag hebben we onze eerste toerit in Grollo gehad van de v-max club dat was super :]
 
Ja?...ik heb er geen verstand van maar wat is er nu niet goed aan deze fiets?

De foto's met als naam Ibben zijn gemaakt van een X4 in Duitsland waar ik toen naartoe ben gereden om te kijken of het wat voor me was, qua prijs was dat namelijk 1 van de meest aantrekkelijke maar het onderhoud aan die fiets was vreselijk. Nog nooit een poetsdoek gezien en heel slecht polijstwerk. Ik heb overwogen om goedkoper te kopen en dan te gaan opknappen. Gelukkig heb ik nu toch gekozen voor meer betalen en dan een knappe motor. Op de foto genaamd verhoging zie je in de omlijsting een verhogingsetje die in Duitsland wordt gemaakt. Een X4 is hoog genoeg voor een standaard japanner maar krijgt met dit setje meer bodemvrijheid, comfortabelere zit voor langere europeanen, beter stuurgedrag vanwege de ietwat slappe voorvering, en optisch komt de achterband beter in zicht. Dit heb ik letterlijk overgenomen uit de mond van al wat langere X4 bezitters he? Anders zullen zij nu wel denken, zo wat een 'wise-guy'! Heb net mijn eerste 200km erop zitten namelijk. *D En wat die bodemvrijheid betreft, steppies op de grond is niet zo'n probleem, schrok me rot :Z
 
De foto's met als naam Ibben zijn gemaakt van een X4 in Duitsland waar ik toen naartoe ben gereden om te kijken of het wat voor me was, qua prijs was dat namelijk 1 van de meest aantrekkelijke maar het onderhoud aan die fiets was vreselijk. Nog nooit een poetsdoek gezien en heel slecht polijstwerk. Ik heb overwogen om goedkoper te kopen en dan te gaan opknappen. Gelukkig heb ik nu toch gekozen voor meer betalen en dan een knappe motor. Op de foto genaamd verhoging zie je in de omlijsting een verhogingsetje die in Duitsland wordt gemaakt. Een X4 is hoog genoeg voor een standaard japanner maar krijgt met dit setje meer bodemvrijheid, comfortabelere zit voor langere europeanen, beter stuurgedrag vanwege de ietwat slappe voorvering, en optisch komt de achterband beter in zicht. Dit heb ik letterlijk overgenomen uit de mond van al wat langere X4 bezitters he? Anders zullen zij nu wel denken, zo wat een 'wise-guy'! Heb net mijn eerste 200km erop zitten namelijk. *D En wat die bodemvrijheid betreft, steppies op de grond is niet zo'n probleem, schrok me rot :Z

Steppies op de grond is ook het gevolg van de te slappe standaard vering. Gaat in een lange bocht te diep in de vering, waardoor je niet genoeg bodemvrijheid overhoudt. Doe je trouwen wel een beetje rustig? Binnen 200 km de steppies al aan de grond rijden?!? :X Misschien dat ik binnenkort ff naar Duitsland moet voor een lagersetje voor het balhoofd. Hoorde van Hoffer dat daar in NL niet aan te komen is. |(

(Afbeelding)

Vind zelf deze onderkuip ook wel mooi, iemand enig idee van welke motor deze afkomt?

Geen idee, maar op Duitse sites wordt dat soort wel aangeboden. Ben zelf meer geinteresseerd in de afdekkappen voor de luchtfilters... :9~ Ben al een tijdje op zoek, maar nog niet gevonden helaas...
 
Steppies op de grond is ook het gevolg van de te slappe standaard vering. Gaat in een lange bocht te diep in de vering, waardoor je niet genoeg bodemvrijheid overhoudt. Doe je trouwen wel een beetje rustig? Binnen 200 km de steppies al aan de grond rijden?!? :X Misschien dat ik binnenkort ff naar Duitsland moet voor een lagersetje voor het balhoofd. Hoorde van Hoffer dat daar in NL niet aan te komen is. |(


Huh...als je met je oude lager naar de lagerboer gaat moet er toch een ander lager voor zijn?
Heb bij de rsv vork van m'n vriendin de kogellagers van het balhoofd zelfz vervangen door betere taatslagers...zo noemde hij ze..ik dacht dat het rollagers waren.
Ben met een eigengemaakte alu achterbrug bezig en heb naar de kogellagers van de orginele brug andere lagers daarvoor gehaalt,hij meet ze op en geeft een alternatief...Geen idee, maar op Duitse sites wordt dat soort wel aangeboden. Ben zelf meer geinteresseerd in de afdekkappen voor de luchtfilters... :9~ Ben al een tijdje op zoek, maar nog niet gevonden helaas...
 
Steppies op de grond is ook het gevolg van de te slappe standaard vering. Gaat in een lange bocht te diep in de vering, waardoor je niet genoeg bodemvrijheid overhoudt. Doe je trouwen wel een beetje rustig? Binnen 200 km de steppies al aan de grond rijden?!? :X Misschien dat ik binnenkort ff naar Duitsland moet voor een lagersetje voor het balhoofd. Hoorde van Hoffer dat daar in NL niet aan te komen is. |(Geen idee, maar op Duitse sites wordt dat soort wel aangeboden. Ben zelf meer geinteresseerd in de afdekkappen voor de luchtfilters... :9~ Ben al een tijdje op zoek, maar nog niet gevonden helaas...

Klinkt wel stoer he? Steppies aan de grond binnen de 200km, nou laat ik het er maar op houden dat ik dat niet bewust deed maar ik herken het verhaal over de vering en de lange bochten. Moet ook even wennen aan de gewichtverdeling tussen zogezegd voor- en achter. De rit met mijn meissie achterop verliep probleemloos alhoewel ik toen wel als een trut heb gereden maar dat was perfect. Wel werken voor twee! Kun je nog even het verhaal voor de olie aangeven? Speciale olie voor motoren gebruiken en het liefst synthetisch? Op onderstaand fotootje zie je iets wat volgens mij ook niet zo hoort, of komt dat door de hitte, simpelweg condens??

full
 
Kun je op dit forum ook even wat duitse sites aangeven, ben wel benieuwd? En, is de achterkant al klaar met de airbrush erop? Ik hoop zondag nog altijd van de partij te zijn, maar is nog steeds onzeker. Vanavond hoor ik daar meer over. Ik heb in Tiel bij GoParts de valblokken bestelt, helaas staan ze niet op de site van Rizoma voor een X4. Vind zelf dat eigenlijk mooier spul dan dat van Moko. Krijg wel de Moko brochure als het goed is meegestuurd bij mijn bestelling. Hij vertelde mij dat hij importeur voor NL is voor Moko en Rizoma en alleen dat kan leveren, kom ik vrijdag bij Safe in Zoetermeer staat de vitrine helemaal vol :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan