X4-lijst van het MF (deel 2) 2 B continued

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speedjunkie

MF veteraan
7 apr 2003
3.575
0
Op verzoek dan toch maar met deel 2 van de lijst der lijsten begonnen.
*O* *O* *O* *O* *O*

Natuurlijk is er ook nog altijd deel 1:
X4-lijst op het MF

X4
- Hoffer
- Grootkaalnix
- Speedjunkie
- X4
- Honda-X4
- Frysan X4
- Heavy O
- Cervo
- X4Man
- X4-Musclebiker
- RonX4
- EriX4
- Mokum
- KolkX4
- DuXter
- XXX
- Nance
- Friese Ghostrider
- p-X4
- AleX4
- BOUcardi
- Dajo

CB1300
- Konni
 
Laatst bewerkt:
Zal het proberen te onthouden,alvast bedankt
*O*

Ze hebben me ooit eens uitgelegd wat de gevolgen van alcohol zijn voor je korte termijn geheugen... Is niet eens zo lang geleden... Schijnt zelfs een naam voor te zijn... O-)

Ben het alleen vergeten, geloof ik.... :+
 
Ze hebben me ooit eens uitgelegd wat de gevolgen van alcohol zijn voor je korte termijn geheugen... Is niet eens zo lang geleden... Schijnt zelfs een naam voor te zijn... O-)

Ben het alleen vergeten, geloof ik.... :+




Wat zei je nou net :?



FF teruglezen............ :Y


Wilde ff kwijt dat ik ook het 2e Topic van de X4 :}

weer mee lees, genieten en zonodig reageer.


C U later.
 
Ze hebben me ooit eens uitgelegd wat de gevolgen van alcohol zijn voor je korte termijn geheugen... Is niet eens zo lang geleden... Schijnt zelfs een naam voor te zijn... O-)

Ben het alleen vergeten, geloof ik.... :+

Vanwaar deze reactie :? :+

Wat zei je nou net :?



FF teruglezen............ :Y


Wilde ff kwijt dat ik ook het 2e Topic van de X4 :}

weer mee lees, genieten en zonodig reageer.


C U later.

En u bent :? :+


Zondag om 9.15 in amsterdam staan,dus ik hou het zaterdag wel een beetje rustig :Y

Erix4 ga je ook nog mee zondag?en heb je Piet al gesproken?
 
Op verzoek dan toch maar met deel 2 van de lijst der lijsten begonnen.
*O* *O* *O* *O* *O*
X4
- Hoffer
- Grootkaalnix
- Speedjunkie
- X4
- Honda-X4
- Frysan X4
- Heavy O
- Cervo
- X4Man
- X4-Musclebiker
- RonX4
- EriX4
- Mokum
CB1300
- Konni
Misschien moet dit lijstje ook maar eens een update krijgen.......en op de openingspagina van een nieuw topic hoort een plaatje van onze machine thuis..
full

Wat zijn de veranderende eigenschappen als je de voorvork zo doorsteekt?
En kunnen we nu nog wel terugkijken af en toe in deel 1 van het topic?
 
Misschien moet dit lijstje ook maar eens een update krijgen.......en op de openingspagina van een nieuw topic hoort een plaatje van onze machine thuis..
(Afbeelding)
Wat zijn de veranderende eigenschappen als je de voorvork zo doorsteekt?
En kunnen we nu nog wel terugkijken af en toe in deel 1 van het topic?

Tuurlijk kunnen we nog terugkijken in deel 1!

Stuureigenschappen worden wat levendiger. Oftewel makkelijker insturen in een bocht, er is minder kracht benodigd. Daarentegen lever je wat aan rechte lijn stabiliteit in. Maar aangezien een X4 daar meer dan genoeg van heeft is dat geen probleem. Ik heb hetzelfde gedaan om het effect van de langere achterbrug wat te compenseren. Achterkant omhoog en voorkant omlaag.

17" voorwieltje heeft hierin hetzelfde effect als 12mm doorsteken van de voorvork. Gewoon proberen en kijken wat je lekker vindt rijden.
 
Tot zondag :W :W :W

Heb nog een ZRX stuur, ga ermee mijn X4 stuur iets verlengen.

Er zitten mooie grote trillingsdempers op, welke ik weggebracht

heb om te verchromen. :9
 
Misschien moet dit lijstje ook maar eens een update krijgen.......en op de openingspagina van een nieuw topic hoort een plaatje van onze machine thuis..
(Afbeelding)
Wat zijn de veranderende eigenschappen als je de voorvork zo doorsteekt?
En kunnen we nu nog wel terugkijken af en toe in deel 1 van het topic?

Ben het met SJ eens. :Y

Maar nadeel is; als je ook al je kont gelift hebt, dat je steeds naar voren

glijd met je b..... tegen de tank. :X

Hoest met verhoging en reactiestang :?

:W :W :W
 
Ben het met SJ eens. :Y

Maar nadeel is; als je ook al je kont gelift hebt, dat je steeds naar voren

glijd met je b..... tegen de tank. :X

Hoest met verhoging en reactiestang :?

:W :W :W

Ander zadeltje (met ruwere bekleding) doet wonderen. O-)

@Cervo; Zit dat spul er nou nog niet onder? :?
 
Tot hoe laat blijft iedereen in de Veemarkthallen? Tot het einde? Het is toch zeker ieder op eigen houtje terug........? Mijn starttijd voor de Dam tot Damloop is midden op de dag, kan dus net niet 's ochtends mee en dan weer op tijd terug en 's middags is hoogstens het laatste uurtje haalbaar maar of dat de moeite is......? Zit behoorlijk te balen, helemaal nu mijn buurman net vertelt dat ie morgen wel gaat....... Heb net mar een uurtje gereden, nu weer een verjaardag.....soms haat ik die verplichtingen!!

http://www.x4forum.de/viewpage.php?page_id=77

Foto's van het Treffen Sud staan online.........jammer dat we niet geweest zijn, zier er leuk uit. Heb afgelopen maand weinig tijd gehad voor mijn motor helaas...
Ben aan het orienteren wat er in te winter op het programma komt te staan..

Heb je een plaatje van die magnesium wielen - ZX12? Misschien is er het een en ander te vinden op Fighterama, ga ik ook heen! Wie nog meer?
 
Grrmmmbbbllllrrrr... B| :( B| :( B|

X wil niet starten... Heeft een weekje terug nog gedraaid... Kan zijn dat de accu verrot is, dus de nieuwe net gevuld op de werkbank en straks nog ff onder de lader. Ouwe staat nu onder de lader. Maar vind het verdacht dat ik nog geen benzine ruik... Hoop niet dat die vacuumpomp de geest heeft gegeven. :X Ding heeft zeker gehoord dattie van de winter de kliko ingaat! :( Kan ik met een beetje pech vanavond nog aan de slag om die pomp te omzeilen. Hoop dat ik nog genoeg benzineslang heb liggen... :X

Maar als de X nog wil starten ben ik er morgen tot het eind. :9 Anders ga ik op de GS en dan zal ik in de middag wel weer op huis aan rijden. '(
 
Tot hoe laat blijft iedereen in de Veemarkthallen? Tot het einde? Het is toch zeker ieder op eigen houtje terug........? Mijn starttijd voor de Dam tot Damloop is midden op de dag, kan dus net niet 's ochtends mee en dan weer op tijd terug en 's middags is hoogstens het laatste uurtje haalbaar maar of dat de moeite is......? Zit behoorlijk te balen, helemaal nu mijn buurman net vertelt dat ie morgen wel gaat....... Heb net mar een uurtje gereden, nu weer een verjaardag.....soms haat ik die verplichtingen!!

http://www.x4forum.de/viewpage.php?page_id=77

Foto's van het Treffen Sud staan online.........jammer dat we niet geweest zijn, zier er leuk uit. Heb afgelopen maand weinig tijd gehad voor mijn motor helaas...
Ben aan het orienteren wat er in te winter op het programma komt te staan..

Heb je een plaatje van die magnesium wielen - ZX12? Misschien is er het een en ander te vinden op Fighterama, ga ik ook heen! Wie nog meer?

Je word toch niet overspannen in het weekend :? :Y

En Sj we krijgen geen antwoord vanem, wel ff klote dat je x het niet doet :X

Hoop voor je dat het meevalt.

@ Hoffer;jahoor, idd bij jullie zal het wel bezem heten ;)
 
Je word toch niet overspannen in het weekend :? :Y

En Sj we krijgen geen antwoord vanem, wel ff klote dat je x het niet doet :X

Hoop voor je dat het meevalt.

@ Hoffer;jahoor, idd bij jullie zal het wel bezem heten ;)


_O-


@Sj,damn vlak voor SoT zegt hij,zoek het zelf maar uit :N
Als het wel die vacuumkraan is valt het op zich nog wel mee,maar idd je moet wel ff een stukkie brandstofslang hebben -O-
We zullen het zien morgen,als je op de gs komt zien we je ook bij de dom om een uur of 10/half 11?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan