Ja jast die ook maar de kliko in,naald ziet er niet uit.
Nogmaals naalden moeten onbeschadigd zijn en de rubber tip geheel glad zonder aanslag sporen.
Je kan er nog veel meer laten zien,maar pleur ze allemaal weg en koop 4 setjes nieuwe.
Nogmaals naalden en houders zijn precisie gemaakte onderdelen,mogen daarom geen gebruikssporen vertonen die
daar invloed op hebben,en na tienduizenden keren al op en neer gegaan te zijn is daar het beste gewoon van af.
Ik weet wel dat je bang ben dat het weer zoveel kost en dat het misschien wel niet de oplossing is,maar hoe dan ook
is het doorgaan met gebruikte rommel zeker niet de oplossing,dat is ook gebleken want de benzine zeikt er nog steeds uit.
Het enigste wat invloed kan hebben op het niet afdichten zijn de naalden met houders en de vlotters,vlotters kan je controleren en dan
blijven de naalden en houders over,niet meer en niet minder.Persoonlijk had is ze al weken geleden de kliko ingepleurd en 4 nieuwe besteld en had nu vrolijk lekvrij rondgereden.Dat is het nadeel als je een oud barrel koopt waar vanalles aan mankeert,je koopt dan iets wat 9 van de 10 keer
schreeuwt om onderhoud of revisie,wil je dat niet koop dan geen 2ehands rommel wat bijna een ton achter de kiezen heeft want ik garandeer je
dat het dan het nodige extra gaat kosten om het weer netjes te laten functioneren,ik heb zelf ook een motor met een ton op de teller gekocht
en dat was er nog 1met een hele onderhoud geschiedenis,inmiddels ben ik ook al zo,n 1000,- verder met dingen vervangen.
So what,ik wist dat van te voren en vervang gewoon wat er vervangen moet worden,sta geen weken stil en rij vrolijk door zonder
lekkage of andere problemen,afgelopen jaar 10000km gereden en jij met je XJ?
.Wil je dat niet moet je een jonge gebruikte of nieuwe motor kopen.Of blijven Dieselen heb je ook geen last van carburateurs