ja, ga je hem nu houden of niet?
thnX... hihi
ik ga bk/ eens bij je kijken...
Dan is het gebeuren bij deze hoe dan ook terug getrokken.
Altijd leuk om viavia te vernemen dat er geen interesse meer in is.......
Nou, bij de officiele motorsloper kost een kale tophalf in goede staat wel even wat meer.
Daar betaal je er al gauw € 100 - € 150 voor.
Ik heb die van mij destijds ook bij een sloper gekocht en die vroeg voor een complete tophalf (dus tophalf + ruit + kuipframe + koplamp) in goede staat een € 300.
M'n XJ begint weer vorm te krijgen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vorkveren zijn reeds gemonteerd, evenals de staalflex-leidingen.
Remsysteem is onder druk gebracht.
Je voelt echt wel verschil qua leidingen.
Wat glimt die uitlaat mooi. In mijn budget (700 eur) heb ik nooit zulke uitlaten gezien, in mijn hoofd heeft een XJ900 een zwarte of verroeste uitlaat
De voorrem van die van mij voelt minder goed dan die van mijn lesmotor. Ik mag er nog niet op rijden, dus ik heb hem nog niet helemaal kunnen testen. Als ik erg hard knijp (zo hard heb ik tijdens de noodstop nooit geknepen) krijg ik de hendel net tegen het stuur, is daar iets mis mee?