Gedaan, blijft lekker helaas.
Geen idee waarvandaan, volgens mij ergens tussen carb 2 en 3, maar dat is een gok.
Als er vlotter vast zit, kan de motor dan wel zo mooi lopen als ie nu doet ????
Ik heb nog geen idee hoe dit op te lossen
Ik heb helaas te veel fysieke problemen momenteel om van alles en nog wat te moeten gaan demonteren.
Heb je nu al duidelijk gezien waar het lekt of niet? (ergens tussen 2 en 3)
Komt het uit de overloopslang of drupt het gewoon ergens tussen vandaan?
Ja,volgens mij wel, je bedoelt de o-ringetjes bij Nummer 2 op de tekening?Zit je toevoer T-stuk tussen carb 2 en 3 bij jou? Dat T-stuk is van metaal bij een 750 en die heeft 2 O-ringetjes.
Ik heb nog niet gereden maar stationair loopt ie prima en reageert ook prima op het gas.En je vroeg ook : kan ie echt goed lopen als er een vlotter lekt? Nee, als de benzine er uit stroomt door een lekke vlotter loopt ie ook kl@#$%^&.
Gok dus maar op een lekke O-ring, of een lekke pakking van je vlotterbak (komt eigenlijk zelden voor).
Helaas moeten de carbs er wel weer af.
Het is niet moeilijk hoor , je moet het een keer gezien hebben
@Herbert: Ah een semi bekende! :D haha!Het is niet moeilijk hoor , je moet het een keer gezien hebben
Wat gaat er voor in de plaats komen Toon ?[afbeelding]
Daarnaast gaat deze motor in de verkoop.
Voor vervanging van de uitlaten (deze worden erbij geleverd) €500,= en na montage €650,=
Hiervoor krijg je goede bochten en collector, nieuwe uitlaten
kofferset Krauser
veel vervangings onderdelen (startmotor, hendels, voetrem) en Haynes boek.
Waarschijnlijk een GTS1000 Ben.Wat gaat er voor in de plaats komen Toon ?
Trouwens men krijgt ook een nagelnieuwe achterband bij de verkoop.Waarschijnlijk een GTS1000 Ben.
Ben altijd al gecharmeerd geweest van de fusee besturing.
Waarschijnlijk een GTS1000 Ben.
Ben altijd al gecharmeerd geweest van de fusee besturing.
Succes Ben. Welke olie gooi je erin?Benzine lekkage heeft zichzelf opgelost, vanmiddag heerlijk eind gereden met de XJ en er gebeurde wat ik al had gehoopt. De lekkage is over. Ik heb de XJ na thuiskomst een tijdlang stationair laten lopen en alles blijft kurkdroog.
Er heeft dus toch ergens gewoon een vuiltje gezeten dat nu is doorgespoeld, dat heb ik eerder al eens gehad met de oude Honda CB550F die 6 1/2 jaar had stilgestaan.
Tja, vier revisie setjes voor jan *** besteld maar ja, die komen nog wel eens van pas.
[afbeelding]
Bleek na thuiskomst wel dat de linker voorpoot lek is, dus de voorpoten moeten wel uit elkaar om de keerringen te vervangen, gelijk besteld bij Roukema.
En ja, met circlips
Succes Ben. Welke olie gooi je erin?
SAE 7,5
Das nog dunner dan origineel, dan dempt ie zowat helemaal niet meer....
Heb je de originele veren er nog in?
wat een sukkel ben ik zeg, verkeerde gekocht
Je hebt helemaal gelijk Albert, ik had SAE 10 moeten hebben.Da's de voorgeschreven olie toch?
Wat zou jij adviseren dan ?
En de veren, ik heb geen idee waaraan ik kan zien of het de originele zijn of niet?
[afbeelding]