Hallo allemaal.
Ff een interesse peiling...
Zie dus veel XS650en verbouwd worden tot van alles en nogwat. (Zijn ook erg mooie blokken)
Maar hoe zit het met de 3 cilinders? Is daar nog een beetje interesse in?
Aangezien ik een ander opknap project heb gekocht, zit ik er aan te denken om de XS850 te verkopen. Het is een special USA import. 16.500 mijl op de tellert. 2 keer trappen en hij doet het. Ook na een half jaar stil staan.
Heb deze gekocht om er een caferacert er van te maken.
Want tja die 3 cilinders zie je niet veel, ook niet op marktplaats e.d.
Dus is er nog wel interesse voor deze fietsen?
Of moet ik hem lekker laten staan en wachten op betere tijden?
Weet iemand welke motor dezelfde remklauw heeft als een XS400 dohc?
Dit omdat XSandra d'r remklauw een afgebroken ontluchtingsnippel heeft (en ok niet los wil komen ondanks heeft stoken en kruipolie).
Alvast dank.
Uitboren klinkt leuk maar hoe krijg ik de resten uit het draad ?
En bedenk dat het puntje van een ontluchtingsnippel juist de afsluiting moet verzorgen. Dus dat moet er ook uit.
Yes, we mogen weer klussen.... Vorige week wilde ik een stukje rijden maar was de accu leeg :-).
Weet jij toevallig of de seca en maxim binnenpoten hetzelfde zijn? Die staan nl meer op mp.
jammer, de onderpoten verschillen natuurlijk wel wel ivm maar 1 remklauw....