XJ600 uit 91 (400euro)

marcelmotor

Rookie
9 nov 2008
3
0
xj600 uit 91 met goede banden ketting accu etc
alles werkt,gebruikt voor woonwerk.
incl mooie topkoffer en hoes.
full
 
Aloha Marcel en de rest,

goed dat je 'm op MF hebt gezet (op mijn aanraden :)

ik ben afgelopen weekend bij deze fiets wezen kijken. Fiets is al met al in redelijke staat, maar er mankeert wel het 1 en ander aan. Hij liep toen ik er was op 3 poten, maar met gas erop kwam de 1e cylinder er wel bij. De linker voorremschijf is ook aan vervanging toe. Banden en ketting zagen er goed uit.

Verders staat de fiets in Barendrecht en de km-stand is 60000. Met een klein beetje werk heb je hier volgens mij wel een prima fiets aan. Ik heb er vanaf gezien omdat ik dan net zo goed nog wat aan m'n eigen xj kan klussen.

succes met kopen/verkopen
 
Aloha Marcel en de rest,

goed dat je 'm op MF hebt gezet (op mijn aanraden :)

ik ben afgelopen weekend bij deze fiets wezen kijken. Fiets is al met al in redelijke staat, maar er mankeert wel het 1 en ander aan. Hij liep toen ik er was op 3 poten, maar met gas erop kwam de 1e cylinder er wel bij. De linker voorremschijf is ook aan vervanging toe. Banden en ketting zagen er goed uit.

Verders staat de fiets in Barendrecht en de km-stand is 60000. Met een klein beetje werk heb je hier volgens mij wel een prima fiets aan. Ik heb er vanaf gezien omdat ik dan net zo goed nog wat aan m'n eigen xj kan klussen.

succes met kopen/verkopen


dat op 3 poten lopen >>> dan staat de synchro van de carbs er langs >> kwestie van afstellen dus.


ik zoek nog een achterlicht glas voor mijn xj 600

net per ongeluk kapot gestoten in mijn schuur.
iemand die dat nog heeft liggen ???
 
Aloha Marcel en de rest,

goed dat je 'm op MF hebt gezet (op mijn aanraden :)

ik ben afgelopen weekend bij deze fiets wezen kijken. Fiets is al met al in redelijke staat, maar er mankeert wel het 1 en ander aan. Hij liep toen ik er was op 3 poten, maar met gas erop kwam de 1e cylinder er wel bij. De linker voorremschijf is ook aan vervanging toe. Banden en ketting zagen er goed uit.

Verders staat de fiets in Barendrecht en de km-stand is 60000. Met een klein beetje werk heb je hier volgens mij wel een prima fiets aan. Ik heb er vanaf gezien omdat ik dan net zo goed nog wat aan m'n eigen xj kan klussen.

succes met kopen/verkopen

hey,koop dat ding maak er 1 mooie van en
die andere verkoop je weer!
Ik mats je wel met de prijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan