xs650 van de directrice

nou , het leeft , weliswaar alleen met een paar knallen uit de uitlaat en uit de carburateur maar hij doet tenminste iets , morgen de carburateurs in het ultrasoonbad en dan kijken we wel wee verder
 
yesss , hij loopt , alleen doet de linker cilinder het niet mooi maar de puntjes van de linker vonken ook dus zal de condensator wel stuk zijn , zal hem straks vervangen
 
aha , dat bedoel je :-) tja , dat kwam door dat gezeur met die rijbewijs categorieen , ze moest in ieder geval een motor hebben om op te rijden terwijl ik de xs zou afbouwen en nu moest ze een lichtere motor hebben door dat geneuzel met die rijbewijzen en het bleek ook dat een xs net in de zware categorie zat , maaarrr , nu blijkt inmiddels dat als je een xs op een testbank zet hij ver onder de grens van de zware categorie komt en dus mag ze er op rijden mits ze een uitdraai van de testbank bij zich heeft
 
Wat een gezeik in dit land met al die categorien. Als je je autorijbewijs haalt mag je meteen in een Bugatti Veyron stappen, niks aan de hand. De auto is zo,n beetje uitgemolken, nu wordt de motorfiets de melkkoe.
 
Wat een gezeik in dit land met al die categorien. Als je je autorijbewijs haalt mag je meteen in een Bugatti Veyron stappen, niks aan de hand. De auto is zo,n beetje uitgemolken, nu wordt de motorfiets de melkkoe.
Ook dat gaat niet geheel zonder gezeur knutselsmurf. Het verzekeren van mijn gti vroeger moest al via moeders...... Anders hoefden je maar bij 2partijen aan te kloppen en je premie was een andere golf op jaarbasis :o
.... Maar was offtopic.


Wat is het plan voor de suzuki?
 
tja als je beginnend rijder bent dan is gewoon niet alles mogelijk en op zich is dat in veel gevallen ook niet verkeerd denk ik .

de suzuki , tja , ik denk wel dat ze hem wil houden , misschien een milde verbouwing met behoud van de achterveren , gewoon een stuk lager maken en een ander tankje en dat soort dingen ,. maar voorlopig niet , als de xs helemaal klaar is dan heb ik een xj staan waar ik nog een paar kleine dingetjes aan moet doen en dan wil ik die verkopen , daarna heb ik een tweede xs en die wil ik voor mijzelf gaan opbouwen , heb ook nog een honda xr500 staan die niet wil starten en dat moet ook nog klaar .
en er moet ook nog een boel aan ons huis gebeuren , dusssss , genoeg te doen :-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan