hmm, het is nogal een bende ellende.. als ik er naar op zoek was, zou ik hier niet meer dan 250 voor geven hoor!Daar gaat nog wel wat werk inzitten! Maar op zich geen heel verkeerde prijs denk ik zo, zeker met nog wat pingelen
Dat het een SE is inderdaad voor mij ook een minpunt, maar feit blijft dat motoren hier in België een stuk duurder zijn (tweedehands) dan in NL.hmm, het is nogal een bende ellende.. als ik er naar op zoek was, zou ik hier niet meer dan 250 voor geven hoor!
het is gewoon een gesloopte motor + 1 reserveblok, en het betreft nog wel een SE..
Dat het een SE is inderdaad voor mij ook een minpunt, maar feit blijft dat motoren hier in België een stuk duurder zijn (tweedehands) dan in NL.
Niet voor niets dat mijn laatste 2 motorfietsen import zijn uit NL
ja, daar zeg je zo iets...Dat het een SE is inderdaad voor mij ook een minpunt, maar feit blijft dat motoren hier in België een stuk duurder zijn (tweedehands) dan in NL.
Niet voor niets dat mijn laatste 2 motorfietsen import zijn uit NL
Goh, geen idee? Hetzelfde is te zien bij auto's eigenlijk. Dat, ondanks dat de aanschafprijzen hier in BE lager liggen dan in NL, de tweedehands prijzen hoger zijn.Dat was mij al wel opgevallen, maar waarom eigenlijk?
Wel opletten dat het invoeren nogal wat tijd kost voor de nieuwe koperOk, goeie reden i.i.g. om een motor op een Belgische marktplaats te zetten dus
hmm, het is nogal een bende ellende.. als ik er naar op zoek was, zou ik hier niet meer dan 250 voor geven hoor!
het is gewoon een gesloopte motor + 1 reserveblok, en het betreft nog wel een SE..
als je er compleet alles van vervangt zoals jij dan wel jaVan zo'n SE is toch best nog wel wat leuks van te maken hoor
Zag deze net voorbij komen:
Set bridgestone battlax bt 45 nieuw
Achterband is de perfecte maat voor onze XS'en, voorband is net wat breder dan standaard maar zou best wel eens kunnen passenGeen geld voor een setje BT45's
koop liever gewoon weer een XS hahaha dan kan je weer meedoen in het topicIk heb nog een setje wielen en een voorvork liggen van een xs750
Wie o wie
En een voorvork voor een XS750 gaat niet passen in een XS400De poten zijn te dik (al is dik in deze context wel heel bijzonder, XS400 heeft 33 mm voorpoten en dat is heel weinig ten opzichte van wat heden ten dage gebruikelijk is ).
Jawel hoor: kroonplaten opboren en hup! alles past.
@Sander: ik heb deze winter 'Kamikaze' voorzien van een kickstart (een G blok heeft in Hollanda origineel geen kicker meegekregen), eigenlijk moeten de remklauwtjes nog even los- en schoongemaakt.
Nieuwe remzuigers (RVS) en -olie en we kunnen weer.
Tis nog nèt iets te koud om fatsoenlijk te sleutelen...
Over een paar weken is Hardenberg weer, dan zien we wel wat er mankeert..