Grote kans dat in mijn verzameling oud japans metaal er wel een paar zitten. Zal vanmiddag wel even in de zooi snuffelen.
Natuurlijk!
Iedereen houd van ploaties
Zoals ie is aangetroffen bij een motorzaak.
[afbeelding]
Blokkie zier er nog mooi uit. 16.500 mijl staat erop.
[afbeelding]
En ff 1 van de andere kant.
[afbeelding]
Morgen kan ik betere foto's maken.
Kan niet wachten om t ding op te halen
"mooie" 850 kopen iemand??? wie heeft er altijd al van een 850 gedroomd.. (behalve ik)?
https://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-oldtimers/m1169638229-yamaha-xs850.html
"geheel origineel", waar hebben we dat vaker gehoord.
Een 850SE met een "gewone" tank en uitlaten van een 750...
maar op zich best wat van te maken voor de creatieveling
Inderdaad absoluut niet origineel, is overduidelijk een samenraapsel. Lijkt mij geen S-uitvoering want die heeft een andere voorvork en een tank van een "gewone" XS past niet op een SG frame. En de tekst bij de advertentie, "Caps lock" aan en barstend van de taalfouten, zou dat een truc zijn om op te vallen? Het kenteken is nog maar een paar dagen geleden op naam gezet..
Ik moet de achterrem van 'Kamikaze' nog aanpakken...en zit nog steeds in dubio of verkopen niet beter is..ook voor de brommer zelf.
Ik merk dat ik er nauwelijks naar om kijk, maar ik gruwel van de gedachte dat een eventuele koper het beestje in no-time om zeep helpt...zoals het mijn oude 'Japchop' is vergaan.
Na drie weken kreeg ik een telefoontje dat het blok vastgelopen was .."vergeten olie te checken.." terwijl ik haar 17jr met plezier en betrouwbaarheid had.
Dat deed erg zeer kan ik je vertellen, reden van het in dubio staan nu..
tja je kan kijken of je er een goede koper voor kan vinden maar garanties heb je natuurlijk nooit dat die hem heel houdt of uberhaupt houdt...
kijk vooral vooruit; wil je die motor in je garage hebben of je hem gebruikt of niet, of hoort hij bij je verleden...
persoonlijk zou ik me in jouw geval voor kunnen stellen dat je deze "moet" houden. Zelf opgebouwd en zo lang in bezit, misschien moet je hem gewoon even netjes "stallen" voor "ooit weer rijden" of anders iig voor het behoud voor jezelf.
Ik weet niet hoe 'gepersionaliseerd' jouw Kamikaze is, maar ik stel mij zo voor dat een echte XS liefhebber toch een origineel exemplaar wil hebben en dat ieder ander toch z'n eigen 'twist' eraan wil geven, oftewel de zaag er in zet. Kortom; als je daar niet tegen kan en als 'ie voor het geld en de ruimte niet weg hoeft lekker laten staan . Toch dat andere stuurtje maar ff proberen?
aan die van hem is nog amper een boutje origineel hoor
Voor de onwetenden; dit is 'Kamikaze'.
Een '77 2d rijwielgedeelte met een '80 G blok en koeler.
Voorpartij is xs1100, tank een zeldzame 24L voor de 750 (duits).
Kontje was ooit een tank van een 2d, rvs uitlaat met turbinefilters als dempers.[afbeelding]
Nou kopen en wat leuks van maken danDat is idd niet te duur.
Leuke fiets, maar je moet er maar net iemand voor vinden die het allemaal niet net wat anders wil...
Is dit de fiets van Pieterklaas weer?
https://link.marktplaats.nl/m1173712998
Sowieso niet te overpriced lijkt me als het blok OK is.
Kunnen de foto's nóg onduidelijker?!
Ontstekingsproblemen??