hyperpro en olie kost al gauw 250
Voor €145,- incl. olie heb je ze.
OFF-THE-ROAD | Hyperpro spring set Yamaha XT-660R/X | Online Webshop
Ik heb ook de spacers gehad. Het verbeterd wel iets. Maar...de veren vervangen maakt het voor mij een totaal andere motor.
Het ligt ook aan het gewicht denk ik. Met mijn 64 kg ben ik ook geen zwaargewicht. Dus mijn lichaamsgewicht zal de standaard veren misschien ook niet op voldoende voorspanning zetten.
Ik heb de standaard veren in de voorvork vervangen door die van Hyperpro. Echt een aanrader. Hij stuurt veel strakker door de bochten. Hij is stabieler. Duikt niet meer zo erg. Echt een andere motor.
De voorpoten heb ik 5 mm laten doorsteken in de stuurklemmen. Dan valt hij iets lekker de bocht in.
De achterschokbreker heb ik stock gelaten. Die is zo slecht nog niet (persoonlijke mening)
ik deel je mening! XT is al een zwaar apparaat en met bepakking aan weeg ik ook tegen de 90kg dus ga mn achterveer ook vervangen.Ik denk dat ik sowieso de voorvork veren vervang. Over de achterschokbreker ben ik nog aan het twijfelen. Ik vind namelijk dat als ik op de motor stap dat de motor te ver doorzakt. Maarja ik weeg dan ook ietsje meer dan 64 kg
En als ik dan de achterschokbreker vervang zouden jullie dan alleen de veer doen of die hele unit?
Hallo allemaal.
Kan iemand mij iets wijzer maken wat betreft de snorkel
Heb laatst een k&n filter gekocht
Maar volgens mij zit de snorkel er nog op.
Iemand een foto ?
Of een goeie tip..
Thnx ...Heb hem eraf gehaald....stukken beter zo...
de bochten binnen de uitlaat bedoel je?Ik heb een leovince x3 onder mijn motor hangen maar....
ik vind het geen leuke uitlaat, (ook vanwege die idiote bochten in de demper zelf)
wat is volgens jullie de beste / mooiste uitlaat (die een beetje betaalbaar is)
heeft iemand nog wat liggen, mijn leovince dempers komen beschikbaar als ik iets anders heb.
(de dempers hebben bij vorig eigenaar wel weer en wind gezien en dat is te zien)
Wie interesse heeft, mijn xtx staat op de veiling en loopt vanavond af!
BVA Auctions - online veilingen
Grtz Wyers
de bochten binnen de uitlaat bedoel je?
ik zou juist willen dat meer dempers dat hadden
je kan kiezen tussen zacht/hard en asociaal geluid terwijl veel dempers te hard zijn zonder killer en te zacht zijn met.
maar mijnes zien er als nieuw uit dus misschien dat ik ze daarom mooi vind
duidelijk, ik had dat met mn vorige uitlaat ook maar toen moest ik weer originele killers erbij bestellen op ze aan te passen..ja maar hij kleppert te schel, Maar goed ik heb ook alleen de stilste db's,
de x3's zien er ook zo uit dat ik 100euro aan db killers niet meer waard vind.
ik vind het doffe geluid mooi, een demper die gewoon in een lijn loopt en dan kan je met de db killer aanpassen een tussenweg vinden tussen stil en aso.
heb er voor nu 1 tandje kleiner onder zitten, beurtje gedaan en achterveer en voorpoten al onder vandaan. ( daar komen van t weekend hyperpro veren in ).
morgen avond even dna stage 1 en stage 2 filter monteren en volgende week nog de fuel mod erop en alles weer monteren en terugbrengen naar originele hoogte en klaarmaken..
1 april eerste circuitdag op midland
Ben benieuwd! Dinsdag jouw fuelmod gaan installeren en de XT weer in elkaar schroeven, ben zo benieuwd hoe die rijdDna stage 1 en 2 zo mag ik het horen!
Vergeet je ais niet af te doppen. Geeft goed resultaat.
Ik heb voor de liefhebbers dus ook voorvork spacers over!!
aangezien ik hyperpro gemonteerd heb zijn deze overbodig.
de spacers zetten de originele veren op spanning zodat hij wat minder zompig aanvoelt, als iemand daar interesse in heeft stuur me dan even een pb dan kunnen we elkaar weer verder helpen
als ik had geweten hoe ik ze er zelf in had moeten doen XD,
is vrij makkelijk hoor!
je draait gewoon de bovenkant/afdekkap van de vork af, legt de spacers bovenop en draait alles weer dicht!
Omdat de spacers de veren wat meer onder spanning zetten is het makkelijk om of het stuur los te halen of om je voorpoten eruit te halen!moet daarvoor iets van de motor af? of kan je het gewoon zo doen?