Ik ben vandaag eens aan het sleutelen geweest.
De ketting en de tandwielen waren aan de beurt. Ook de remblokken waren aan vervanging toe.
Gelukkig had de kussens al gelijk mee besteld. De zien er toch iets versleten uit.
Het voortandwiel van Tsubaki. 15T zoals origineel maar iets groter in diameter, +- 5mm.
Ik ben benieuwd of ik er iets van merk met het rijden.
De DID ketting, gekozen voor een zwart achtertandwiel. Dan zie je de smeer/rommel minder goed zitten als op een alu exemplaar. De ketting heb ik gebroken en geponsd met het $30,-- ebay setje. Het ging prima. Geen super kwaliteit, maar voldoet voor die paar keer dat ik heb ga gebruiken.
Helaas de voorremblokken nog niet kunnen monteren. Om de zuigers terug te duwen moest ik het reservoir openmaken om de druk en teveel van olie eruit te halen. Helaas het schroefje van het oliereservoir dolgedraaid..
Morgen eens opzoek naar een nieuwe en eens kijken of ik hem open krijg.
Iemand tips, zal een torx erin tikken helpen ?