Remoliereservoirdekselboutjes die dol draaien gebeurt wel meer, ik boor de kop er altijd af. Wel op tijd stoppen met boren!
Zodra de kop pleite is, kun je het deksel van het reservoir af pakken en omdat het overgebleven stukje draadeind dan spanningsvrij is valt deze er in de meeste gevallen met duim en wijsvinger uit te draaien. Nieuwe boutjes erbij en hij kan er weer tegenaan.
Wel doen: de schroefdraad van de nieuwe boutjes insmeren met een beetje vet voor montage, en niet te vast dus alleen met een schroevendraaier aandraaien. Als je posidrive of torx boutjes kunt krijgen, is dat beter als kruiskop. Succes!
Hoe staat het eigenlijk met de xtx meeting?
Het enige rare was, de veren die er uit kwamen zagen er ongeveer het zelfde uit als de nieuwe, alleen het metaal was wat dikker.
Ik bedoel qua afstand tussen de wikkels, die "indeling" was vrijwel het zelfde, dus allebei schijnbaar progressief.hmmm, zien niet zo ongeveer alle veren er "ongeveer" hetzelfde uit? Dat dikkere metaal kan ervoor zorgen dat de veerconstante iets hoger is(bij gebruik zelfde materiaal).
Bakkiepleur, ik heb het verlengstukje van otr - touratech, ben er tevreden van! Had hetzelfde als jouw.
http://www.off-the-road.de/en/XT-660R-X/brakes-accessories/Brake-lever-extension-XT-660-R-X.html
*edit, sorry slecht gelezen! ik dacht de achterrem
Wie organiseert deze eigenlijk?? Het lijkt mij harstikke leuk, maar volgens mij organiseert niemand deze toch?
Heb al een fotootje gevonden op de internetshmmm, zien niet zo ongeveer alle veren er "ongeveer" hetzelfde uit? Dat dikkere metaal kan ervoor zorgen dat de veerconstante iets hoger is(bij gebruik zelfde materiaal).
Origineel en Hyperpro zien er vrijwel het zelfde uit, op een halve cm lengte na. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze wat geleidelijker progressief zouden zijn ipv in twee delen.
Even een vraagje mensen,
Hoeveel olie verbruikt jullie motor?
Aan zijn profiel te zien in Groningen. Niet echt centraal.Woon jij toevallig ook een beetje centraal in NL? Dan zeg ik doen!
Welkom Roel,
Kijk hier maar eens voor (leuke) opties: OFF-THE-ROAD | Zubehör und Tuningteile rund um den Enduro-, Rallye- und Super-Moto Sport
Daar staan er genoeg, ook mooie achterkantjes.
Woon jij toevallig ook een beetje centraal in NL? Dan zeg ik doen!
iemand een WP handboek te koop?
Ik bedoel qua afstand tussen de wikkels, die "indeling" was vrijwel het zelfde, dus allebei schijnbaar progressief.