Hoi xtx lief hebbers.
Wat jaren terug heb ik veel met de xtx gereden en veel verbouwt aan de xtx.
Daarna verkocht en andere sm,s gehad.
Nu is het tijd om de motor waar mee ik ben begonnen met rijden weer te kopen en het idee is om het blok er onderuit te halen en te laten verbouwen bij off the Road. Zodat ik hem richting de 60 a 65 pk krijg.
De xtx was een alles doener allee de 48 pk viel mij zwaar tegen op het laatst.
Dus wie o wie heeft nog een blauwe 2004 xtx
Te koop voor een project prijsje?
Jij ook nog steeds hier Orange gezellig.
Eerst maar een goede 2004 zoeken zodat de basis goed is.
Heren,
Na een 3-tal jaar dat de XT op stal staat, wordt het tijd om hem weer eens van stal te halen. Heb de XT toen even aan de kant gezet voor een R1100S, woon-werk verkeer was wat handiger met de BMW. De BMW is terug buiten en nu ga ik de Yamaha opnieuw in orde brengen.
Ben van plan om alle vloeistoffen en oliën te vervangen, kleppen controleren, ontsteking controleren,... De XT heeft +/- 14000 km dus ik vermoed dat ik niet veel zal moeten regelen enzo... Nu had ik hem graag ook lekker laten rijden... Heb de snorkel verwijderd, K&N luchtfilter en Leovince dempers. Ook heb ik de CO waarde wat naar omhoog gebracht. Maar vind toch dat hij wat on/off effect heeft... Heb geen zin om powercommanders etc te kopen, maar zijn er zaken die goed werken, voor een fractie van de kost : )? Is die KEV fuel mod iets? Heeft iemand al de AGR blanket kit van OTR geprobeerd? (https/www.off-the-road.de/en/XT-660R-X/Exhausts/AGR-blanket-kit-XT-660.html). Ik post wel eens een foto bij gelegenheid.
Alvast bedankt,
J
Je ais slang afdoppen (gratis en merk je echt verschil)
/quote]
waar zit deze slang? en wat doet hij/hoe werkt het ?
Agr blanket kit niet nemen! Ik wou dit gaan doen maar kwam er achter om de schroefjes los te draaien moet ke blok los. De schroefjes zitten precies voor een frame buis.
Het beste wat je kunt doen:
Dna stage1 filter €50 bij otr
Dna stage 2 filter €50 (niet persee nodig maar wel boost vermogen erbij)
Je ais slang afdoppen (gratis en merk je echt verschil)
Kev fuel mod erop €35 ( heb ik nog tekoop)
Engine breather reroute verschil weinig merkbaar €5
Alles apart maakt niet veel verschil.
Maar na ik dit alles had gedaan was t bokken zo goed als weg.
Heb je hulp nodig met ais afdoppen of andere mods. Dan help ik je graag.
Btw extra bokken komt ook soms door versleten aandrijf rubbers. Even controleren of er duidelijke speling zit tussen achter tandwiel en je velg. (Links en rechts draairichting speling checken.)
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Ik hoor t wel als je nog vragen hebt.
\Je ais slang afdoppen (gratis en merk je echt verschil)
/quote]
waar zit deze slang? en wat doet hij/hoe werkt het ?
Stuur me even een appje dan leg ik het uit met fotos.
Ik kan geen fotos hier in droppen.
Whap: 0614355119
En ja dna 2 kan ook samen met kn filter.
Dna is goed water afstotend en stof dicht zolang je de filter goed in olied. Dit vergeten mensen vaak. Je kan de naden insmeren met vaseline tegen t lekken door kieren.
En thnx waar heb je foto van me bike gezien dan?
iemand nog leuke parts over?
Stuur me even een appje dan leg ik het uit met fotos.
Ik kan geen fotos hier in droppen.
Whap: 0614355119
En ja dna 2 kan ook samen met kn filter.
Dna is goed water afstotend en stof dicht zolang je de filter goed in olied. Dit vergeten mensen vaak. Je kan de naden insmeren met vaseline tegen t lekken door kieren.
En thnx waar heb je foto van me bike gezien dan?
Ik heb nog liggen:
Dna stage 2 cover rvs
Kev fuel mod
Ik ben nog opzoek naar otr voorbochten. Mocht iemsnd ze verkopen laat me ff weten
Ik heb nog liggen:
Dna stage 2 cover rvs
Kev fuel mod
Ik ben nog opzoek naar otr voorbochten. Mocht iemsnd ze verkopen laat me ff weten
Snap ik, ik zit het nog even uit met dit project tot dat de t700 uit is.
ik ga een powercommander 5 halen, dan is zon fuel mod overbodig denk ik?
Ja zekerErik blijft jeuken eh zo n xtx hahaha