Ja klopt powercommander 5 is beter dan fuel mod.
Maar zorg er wel voor dat je een goede map erop zet.
Het beste is gewoon na dat je een map erop hebt een testbank uitdraai maken. Om te kijken of je air fuel goed zit. Mijne stond bijv nog te arm met een standaard map.
Bij otr is pc5 het goedkoopst €320 voor de xt660
Ja zeker
Nu nog een goede vinden
Staat er 1 op marktplaats voor 5000 2004 model.
Met hyperpro voor en achter.
Getuned met stage 2. Flowed kop en otr bochten.
Als ik jou was had ik die genomen. Heeft rond 60pk
En ziet er nice uit. Km stand niet al te hoog.
Yamaha XT660X supermotard / A2 rijbewijs
€ 5.000,00
http://link.marktplaats.nl/m1202326...al&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons
Super dik deze. Als ik nog geen xt had had ik deze gehaald
Wel duur.
Bedankt voor je reactie, maar is inderdaad nog al prijzig. En dan zitten er nog geen eens akra,s of remus dempers op
Ik zoek een project fiets die ik helemaal naar mijn hand kan zetten en het blok gaat naar off the Road voor de nodige aanpassingen. Zodat ik ergens op 65 pk misschien wel 70 kom.
Liefst een rechte schade fiets met goed blok.
Kom soms advertenties tegen met kaal getrokken xtx en lelijk zadel en dan vragen ze hoofdprijs voor.
......... en het blok gaat naar off the Road voor de nodige aanpassingen. Zodat ik ergens op 65 pk misschien wel 70 kom.
Kun je dan niet beter gelijk een sportievere SM kopen? (Die deze PK's al vanuit de fabriek (bijna) hebben)
Dan ben je waarschijnlijk goedkoper uit en hebt geen blok met allerlei op het randje getunde onderdelen erin. (40% vermogens winst uit een blok halen is nogal wat)
Hallo allemaal
Ik heb nu anderhalf jaar een tenere uit 2008 ,een super motor .
Maar de laatste tijd tilt de motor meer als een tijdje er voor,als ik met mijn benen tegen de tank zit krijg ik een doof gevoel in mijn benen
Het is bij elke snelheid maar wel motorisch ,als ik het gas dicht doe is de trilling weg
Kilometer stand is bijna 70000 loopt goed ,olie gebruik is nihil
Dit is niet het juiste forum ,maar wel het zelfde blok
Ik kreeg geen reactie op het 660z forum
Ik hoop dat jullie raad weten
Klaas
Ja de tank zit vast
Alles trilt ook het stuur
Kan het zijn als de ketting van de balans as rekt dat die een onbelans in de motor veroorzaakt
Als ik 80of100 rij en knijp de koppeling in is het trillen over ,laat de koppeling weer los dan trild de hele motor weer ,het is echt motorisch die trilling .
Snelheid maakt ook niet uit
Als ik 80of100 rij en knijp de koppeling in is het trillen over ,laat de koppeling weer los dan trild de hele motor weer ,het is echt motorisch die trilling .
Snelheid maakt ook niet uit
Bedankt voor je reactie, maar is inderdaad nog al prijzig. En dan zitten er nog geen eens akra,s of remus dempers op
Ik zoek een project fiets die ik helemaal naar mijn hand kan zetten en het blok gaat naar off the Road voor de nodige aanpassingen. Zodat ik ergens op 65 pk misschien wel 70 kom.
Liefst een rechte schade fiets met goed blok.
Kom soms advertenties tegen met kaal getrokken xtx en lelijk zadel en dan vragen ze hoofdprijs voor.
Bedankt voor de tip Roy
Maar dat is het niet
Als ik 100 rij en de koppeling in knijp is het over ,geef ik gas met in geknepen koppeling begint het trillen weer
Het begint bij ongeveer 3000 rmp
Dat is het probleem iedereen wil akra's e.d. maar iets anders is ook leuk. ps. fiets is/was van mij, inmiddels ingeruild tegen een MT09. Het is en blijft leuk spul en ga het zeker missen, en wat er ook aangegeven werd 5k was vraag prijs. Maar vooral mensen die er verstand van hebben snappen dat er een hoop geld in zit. At the end krijg je het er nooit voor terug maar van die kansloze die 3k bieden
Als je nu echt iets aan je blok wilt laten doen, moet je is www.crossblokrevisie.nl bellen, veel verstand ervan. Heeft zelf een XT blok in een monoracer hangen met bijna +/-100 pk.
Nee ben nog nergens geweest
Hij loopt verder mooi ,kan er een balans as ketting op gerekt zijn dat die de trilling veroorzaakt
Is dat te controleren zonder dat het hele blok uit elkaar hoeft