Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

XT660X of DR-Z400SM?


Dit klopt gewoon niet. Maarja, wie ben ik.
 
En het is geworden de:

XT660X....blijkt na proefrijden (zowel op de Yamaha als de Soes) iets beter geschikt te zijn voor mijn doeleinden.

Poison

Gefeliciteerd Poison, je hebt (ook al), de juiste keuze gemaakt, alleen zal je binnenkort gaan vragen om andere uitlaatdempers, en dan weet je al genoeg als je de XT660X posten hebt gelezen : de LeoVince dempers !!!

Veel plezier ermee
 
Hij bedoelt dat er (eventueel met de juiste aanpassingen) ook behoorlijk vermogen uit die DRZ kan komen.


Zoals een kleiner achtertandwiel. 140 is makkelijk haalbaar in lage toeren.
Maarja, dit soort mensen (autobaan/topsnelheid) zijn idd véél beter af met een XTX.
 
Niet overdrijven met die lage toeren bij 140.
Te laag zal niet gezond zijn voor het blokje op lange termijn of tegenwind..
 
Dit klopt gewoon niet. Maarja, wie ben ik.

Dan klopt het niet, ik heb DRZ400SM gereden en m'n eigen DR650SE.
Ik merk toch echt wel het verschil, de 400 moet veel meer toeren draaien en als je dat een half uur lang moet volhouden is dat gewoon niets... dan kan je er nog wel dingen aan gaan veranderen, maar zelfs jij zou moeten weten dat je met een 660 in een lager toerental een nette kruissnelheid van 120-130 kan halen dan een 400 (origineel of getuned).

Dat je nou DRZ400-geil bent is leuk voor je, maar je hoeft niet iedereen een 400 door de neus te duwen.