XTZ 750 Super Ténéré '92

Status
Niet open voor verdere reacties.

3LDré

MF veteraan
28 apr 2005
2.497
53
Dronten
Aangezien ik een exemplaar met een TDM 850 blok heb aangeschaft mag de 750 versie nu weg. Ik heb er zelf zo'n 2 jaar met veel plezier gebruik van gemaakt.

In die 2 jaar heb ik de XTZ voorzien van de volgende zaken:
-WP achterschokbreker met vele instelmogelijkheden.
-WP voorveren
-Laser Pro Duro uitlaat. (sport + street uitvoering)
-RVS voorbochten
-Tommaseli "cross" stuur.
-Acerbis handschalen.
-"sport" spiegels
-MX discs aan de voorkant
-Kleine knippers
-Hoge ruit.
-K&N luchtfilters met een Dynojet setje.
-TDM koppeling korf
-Stahlflex remleidingen voor.
-Vrijwel nieuwe ketting + tandwielen.
-Banden (Tourance achter/Anakee voor) hoeven voorlopig ook nog niet vervangen te worden.

Kortom, een complete en zeer fraaie Super Ténéré waar je nog veel plezier mee kunt beleven.

ypez8o.jpg


De teller staat nu exact op 99923km, dus nog maar 77km te gaan tot nieuw O-)
Ik weet 't, dat zijn aardig wat kilometertjes maar dit is nog best te verdubbelen zonder revisie. Het olieverbruik zit nu zo rond de halve liter op de 1000km en dat is het eigenlijk al zolang de motor in mijn bezit is.

Ik had zelf een prijs van €1800 in gedachten.
 
Laatst bewerkt:
dank, zal eens bij allroadsmaniacs kijken, eigenlijk niet gepast om een forum enkel als marktplaats te gebruiken maargoed.

naaaa...dat ligt er ook maar net aan hoe jij je verkooptopic neerzet.

als je aangeeft via motorforum de tip gekregen te hebben dat je op ARM terecht gekomen bent bij de echte noppenhelden en dat je hier hoopt om voor je Super T een nieuw baasje te vinden dan maak je een betere indruk dan als een ware marktplaats-nigeriaan een kansloos topic vol met spelfouten en zonder leestekens te openen.

;)



edit:
je zou eerst even bij "gezocht" kunnen kijken op ARM en het nederlandse Tenere-forum op NL Tenere forum vraag&aanbod


:W
 
Laatst bewerkt:
Klopt het dat het olieverbruik echt 0,5 l per 1000 km is en niet per 10.000?
Verder geen intresse, maar uiteraard succes met de verkoop!
 
Klopt het dat het olieverbruik echt 0,5 l per 1000 km is en niet per 10.000?
Verder geen intresse, maar uiteraard succes met de verkoop!

Dat klopt wel.
Je eigen rijgedrag en de keuze van het soort olie heeft hier wel invloed op.
Veel op de motor remmen geeft een hoger verbruik en de wat duurdere olie gaat weer langer mee.

Maar hé, al zou ie 1 liter op de 500km verbruiken, de "asseswares" op zich zijn al bijna de vraagprijs waard 8-)
 
Laatst bewerkt:
Nee ik heb niet het idee dat ie erg verbouwd zal worden.
De XTZ beviel zo goed dat ie liever met die naar huis reed dan met z'n eigen honda hornet. Die staat nu nog hier te logeren tot ie weer opgehaald wordt. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan