ik kom idd aardig in die richting, echter één ding, ik houd aan de cdi unit 1 draadje over wat heb jij daarmee gedaan?Dit is wat ik er ooit van gemaakt heb. Als je wil heb ik het originele schema ook nog, maar die moet ik je dan even mailen want is te groot om te posten (en verkleinen wordt ie niet duidelijker van).
(Afbeelding)
elektronische toerenteller mischien?ik kom idd aardig in die richting, echter één ding, ik houd aan de cdi unit 1 draadje over wat heb jij daarmee gedaan?
Dit is wat ik er ooit van gemaakt heb. Als je wil heb ik het originele schema ook nog, maar die moet ik je dan even mailen want is te groot om te posten (en verkleinen wordt ie niet duidelijker van).
(Afbeelding)
draadje loopt naar het zijstandaard-relaiselektronische toerenteller mischien?
Dit is wat ik er ooit van gemaakt heb. Als je wil heb ik het originele schema ook nog, maar die moet ik je dan even mailen want is te groot om te posten (en verkleinen wordt ie niet duidelijker van).
(Afbeelding)
Zelf gemaakt. Dank u ...Oja, ik wilde nog ff kwijt dat ik het een mooi overzichtelijk schema vindt
Watvoor Suzuki? Ik heb iets soortgelijks voor een GSX-R gemaakt.kijk daar hebben we wat aan
TOPPIE!
en bedankt
ik ga dit overgens voor een suzie viertitter gebruiken.....heeft ook twee bobine systeem.....zgn wastespark
Jij hebt zo te zien een US-versie, daar gaat een extra draadje naar het zijstandaardrelais. Bij een EU-versie stopt dat draadje gewoon bij het stekkerblok. Lekker laten zitten dus.Dit is wat ik ervan gemaakt heb:
ops een beetje groot: link
heb de verlichting en de ontsteking gescheiden gehouden door 2 zekeringen
verder heb ik de volgorde in de kabelboom en de kleuren (zover mogelijk) aangehouden
maar ik blijf nog wel zitten met dat ene draadje aan de CDI
simpel dus, dank uJij hebt zo te zien een US-versie, daar gaat een extra draadje naar het zijstandaardrelais. Bij een EU-versie stopt dat draadje gewoon bij het stekkerblok. Lekker laten zitten dus.
Hoi Geronimo, ben je bezig met een project op basis van een Virago???
daar hebben we dit forum voor, tochNog niet(in gedachten wel), ik ga vanavond kijken naar een mogelijk project.
Ik heb een iets andere kijk op bouwen als in het begin en leek me wel leuk om weer eens een virago te nemen(was m'n eerste projectje).
Als de deal door gaat laat ik het weten.
Theaterbeest, ook bedankt voor de bijdrage, ik denk dat er wel meer zijn die blij zijn met deze schema's
daar hebben we dit forum voor, toch
maak daar eens een piccie van?Das waar Theaterbeest, nou ik heb het barrel toch maar mee genomen vanavond, een xv van 81(inport usa)
Ziet er niet uit, achterbrug moet worden gelast(dat heb ik nog nooit eerder gezien bij een orginele xv) is gescheurd bij het cadan, rechter deksel lekt olie en als het tegen zit de voorste voetpakking ook.
Die heb ik uit Amerika ook voor carb onderdelenOok moet ik nieuwe rubbers voor de carburateur(die waar de slangetjes op moeten).
Waar kan ik het makkelijkst bestellen en wat kost het ongeveer?
ben benieuwdIk ga eerst lassen en kijken of ik het netjes aan de loop kan krijgen, als dat lukt maak ik er een projekt van
het was iig goedkoper dan mijn dealer ze telaten bestellen, en verder ben ik ze nog niet tegen gekomenZijn die rubbers hier niet te krijgen??
Een pic van de motor zal ik morgen maken en van de achterbrug zal op z'n minst dit weekend worden(ik moet eerst het achterwiel demonteren)