Bigron
MF'er
Ik wilde nog even zeggen van een vorige topic dat het tandwiel Gear,Idler 2 is vervanger en dat de motor nu beter start.
Iets anders..Ik heb van de voorste cilinders de kleppen speling nagelopen en gesteld volgens docu: inlaat 0,10 uitlaat 0,15 de achterste cilinder viel wel mee dacht ik dus niets aangedaan. Maar naar een aardige rit is het getik/ratel weer terug gekomen. Ik had al moeilijkheden tijdens stellen want als ik de krukas een paar x draaide was de instelling weer anders. Wat is een juiste klepinstelling zoals genoemd of moet deze krapper of ruimer.
En als de motor als een vibrat....rijdt heeft dat ook met sychroniseren te maken
ik vermoedt het maar....ik vraag het toch( .
Tot de volgende klus..
Ronald
Iets anders..Ik heb van de voorste cilinders de kleppen speling nagelopen en gesteld volgens docu: inlaat 0,10 uitlaat 0,15 de achterste cilinder viel wel mee dacht ik dus niets aangedaan. Maar naar een aardige rit is het getik/ratel weer terug gekomen. Ik had al moeilijkheden tijdens stellen want als ik de krukas een paar x draaide was de instelling weer anders. Wat is een juiste klepinstelling zoals genoemd of moet deze krapper of ruimer.
En als de motor als een vibrat....rijdt heeft dat ook met sychroniseren te maken
ik vermoedt het maar....ik vraag het toch( .
Tot de volgende klus..
Ronald