Yahama super motor weekend (alle motoren aanwezig)

ro1710

Die hard MF'er
26 sep 2004
682
0
http://www.yamaha-motor.nl/superweekend
Superweekend_tcm42-66044.jpg


Volwassenen slechts 5,- p.p.

Kinderen tot 16 jaar helemaal gratis!

20 tot en met 22 mei 2005!
 
Laatst bewerkt:
Ik citeer:

"Dus: kom, geniet en neem gerust je partner en kinderen mee! De entreeprijs is slechts € 5,00 per persoon en kinderen onder de 14 jaar mogen gratis naar binnen maar alleen onder begeleiding van iemand die ouder is dan 18 jaar."


onder de 14 jaar dus.
Geen 12, geen 16, maar 14.

De 21ste zit ik in Joure op een skutsje.
 
Ik citeer:

"Dus: kom, geniet en neem gerust je partner en kinderen mee! De entreeprijs is slechts € 5,00 per persoon en kinderen onder de 14 jaar mogen gratis naar binnen maar alleen onder begeleiding van iemand die ouder is dan 18 jaar."


onder de 14 jaar dus.
Geen 12, geen 16, maar 14.

De 21ste zit ik in Joure op een skutsje.

Zo....das echt verkeerd! Yamaha heeft dit gewoon veranderd! Het was 16 jaar!

Zeker veel 15 en 16 jarigen die op komen dagen! Tis wel een schande, om dit ff snel aan te passen!
 
nu ook ineens....een max aantal kinderen mee per gezin. Ze hebben het helemaal aangepast!

Das echt niet okay van ze!
 
volgens Yamaha, zijn alle type motoren van yamaha daarbij aanwezig. (een mega rai in de openlucht, gericht puur van Yamaha)

Dat klinkt goed, dan ga ik misschien die ouwe mormels wel ff bekijken.
Al vraag ik me af of het goed gaat komen want op de site zijn ze pas bij 1965 ofzo.
 
Een vriend en ik gaan ook, beide nog geen Motor rijbewijs... Mag je dan als nog een motor testen??

[edit]

Nm.. lezen kom je een eind :)
Veiligheid
Veiligheid is enorm belangrijk tijdens het Yamaha Superweekend. Hiervoor zijn enkele regels opgesteld:
Voor het rijden op motoren dient u in het bezit te zijn van een geldig motorrijbewijs. Dit dient u ook te kunnen tonen;
 
@ Baffo:Je zou met een weblog moeten beginnen. Het was er niet druk, zo te zien, of lijkt het maar zo?
 
Het was idd niet heel erg druk, ja bij die maffe 4x4 semi quads, en de onroad rij er maar op motoren wel.
En nee geen weblog, dit is een toevallige verzameling gedachtes en dingen van langere tijd die op 1 dag samen kwamen dus een overzicht ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan