Yamaha Diversion 900

Bartjuuh

Rookie
22 mrt 2011
1
0
o0xb2d.jpg


Goedeavond allemaal,

Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van deze (voor mij) geweldig mooie Yamaha Diversion 900. Wat een geweldige motor. Ik wil alleen nog een paar kleine aanpassingen maken en hoop dat er mensen zijn die hier goeie ervaringen mee hebben.

Als ik rond de 120 a 140 rijd dan voel ik ontzettend de wind en zit ik dus ook niet meer prettig op mijn motor. Heeft iemand ervaring met een andere ruit?? Zo ja, hebben mensen tips voor de aanschaf hiervan en waar etc.

Tevens wil ik er voor de niet al te mooie dagen handvat verwarming op zetten welke via een by-pass op mijn contact aangesloten zit, zodat hij hem niet leeg trekt als ik het vergeet uit te zetten.

Ik hoop dat er mensen zijn die me wat tips kunnen geven!!!!

Alvast bedankt,

Een trotse Diversion eigenaar Bartjuuuh
 
En als je je meldt in het grote diversion topic (nummer 11 alweer) vindt je daar allemaal mede
div'ers .
Even inlezen met de vorige topics en dan weet je zelfs alle problemen en oplossingen (ja, ja, alle 11 )
Andere div rijders zijn ongevaarlijk ,mens vriendelijk en plant aardig.
 
@bart: zit je echt in de wind of ondervind je turbulentie? Voornamelijk het laatste is erg hinderlijk en dat wordt niet beter met een grotere ruit.

Voor de handvatverwarming kan ik je R&D aanraden (40,- eur met 5 standen en flink wat warmte). Ik heb hem geschakeld via de plus van het contact met een relais. Deze plus heb ik uit de zekeringhouder geplukt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan