yamaha diversion naar 25kw

mithos18

Rookie
28 mei 2009
17
0
een dringende vraag :o bij 2dehands staat er een yamaha diversion 1944 te koop, kan deze omgezet worden in een 25kw, en hoeveel ben ik ervoor kwijt? Er staat een dikke 23000km op.

alvast bedankt

Xavi
 
Elke motor kun je terugvoeren.
Als je het orginele kitje wilt (als dat bestaat) ben je relatief duur uit, vaak tussen de 150 en 250 euro (beetje ruim hoor). Vaak kun je de motor ook wel op andere manieren terugvoeren, bijv. op 'het gas'. Das een stuk goedkoper, euro of 50!
Zoek ff op het forum, er is zooooooooooo veel te vinden!
 
geld toch pas voor motoren NA 1998 :(
dat dacht ik temiste, via een yamaha dealer navragen die moeten het (orginele) setje inbouwen wil je dat hij "legaal" is teruggetuned
 
Idd gewoon even naar je dealer toe gaan, waar je hem straks wilt laten ombouwen. Ikzelf heb
ook een Yamaha Diversion 25 kw, ik had alleen het geluk dat het setje er al in zat toen ik hem kocht. Ze zeiden mij alleen dat als ik de set eruit wou, dat ik zo weer bij hun kon komen en dat ze het allemaal ook regelden met de papieren enzo. Mijne komt van Motoport Hengelo.. Bouwjaar van mijn fiets is wel 2002, dus hoe dat zit met ouder dan 1998 ??? ...
 
Elke motor kun je terugvoeren.
Als je het orginele kitje wilt (als dat bestaat) ben je relatief duur uit, vaak tussen de 150 en 250 euro (beetje ruim hoor). Vaak kun je de motor ook wel op andere manieren terugvoeren, bijv. op 'het gas'. Das een stuk goedkoper, euro of 50!
Zoek ff op het forum, er is zooooooooooo veel te vinden!

wow foute indicatie. Op het gas begrenzen kost ong 150 en origineel nog eens 150-250eu meer. Maar overleg even met je dealer ja

En een 'dikke' 23000 km? met goed onderhoud is dat net een 10e van wat die vol kan houden :]
 
mijn diversion is ook op minder dan 25 kw gezet,
dit hebben ze zelf bij de dealer gedaan door middel van gas terug voeren.

ik heb nu bij mijn standaart papierwinkel nu dus ook altijd de uitdraai van dat ie officeel 25 kw is. (zelfs iets minder bij mij)
 
Terug
Bovenaan Onderaan