Yamaha Dragstar XVS1100 2003 1e eigenaar 13000 km nieuwstaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blue_eyes

MF veteraan
15 aug 2008
17.779
9
Een vriend van me heeft zijn motor te koop:

Ik bied hierbij aan in nieuwstaat verkerende Yamaha Dragstar XVS 1100 met 13300 km op de klok. Geen krasjes, deukjes of andere beschadigingen, is echt van een liefhebber geweest.

Deze motor is door mij als 1e eigenaar gekocht bij Motoport en altijd daar ook in onderhoud geweest. Heb op 27 augustus 2009 nog een grote beurt laten uitvoeren. Aankoop nota, service boekjes en nota's zijn allemaal aanwezig en ter inzage.

Motor is alleen gebruikt bij mooi weer en heeft altijd binnen gestaan in een verwarmde en geïsoleerde ruimte onder een zachte afdoekhoes.

Op deze motor zijn een aantal extra orginele YAMAHA accessoires gemonteerd.

- Floorboards met hak/teen schakeling
- Sissybar
- Windscherm

Ik bied deze motor te koop aan ivm rugklachten waardoor ik niet meer lang kan rijden.

Vraagprijs is EU 6.000,-

full
 
Laatst bewerkt:
mooie fiets! alleen niet mijn ding. kun je 't met je rug op die andere fietsen wel goed volhouden?

succes met de verkoop!
 
mooie fiets! alleen niet mijn ding. kun je 't met je rug op die andere fietsen wel goed volhouden?

succes met de verkoop!

Deze fiets is niet van mij, maar van een vriend van me (die niet hier op het MF zit), hij heeft hem te koop staan.
 
Laatst bewerkt:
Hoi de dempers zijn die nog standaard of zitten er andere onder met een beetje meer geluid.

Je mag aannemen dat de originele dempers er onder zitten, anders had hij dat wel vermeld.

Ik zal het nog even bij de eigenaar navragen voor alle zekerheid.
 
Niemand?

Is toch een ideale fiets om zoals nu op een zonnige zondagochtend een lekker rondje door de omgeving mee te maken...

plof plof plof plof plof plof plof plof plof plof.... :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan