Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je bent duidelijk geen Honda-prijzen gewend, dan ben je minimaal het dubbele kwijt. En dan is dat nog zonder spuitwerk....Nieuw kuipdeel met spuiten en al ben je zo weer 500 euro lichter, dus ik hoop nog op een iets goedkopere oplossing.
Je bent duidelijk geen Honda-prijzen gewend, dan ben je minimaal het dubbele kwijt. En dan is dat nog zonder spuitwerk....
Dat is lang niet altijd zo. Soms is het op inktbasis, en niet op lakbasis.Tegenwoordig kunnen ze de kleur inlezen. Dan moet het matchen
Goeiemiddag, direct redelijk wat werk na je valpartij. Gelukkig zelf er niets aan overgehouden!Zelf helemaal heel, op een beurse heup en een pijnlijke hand na, maar dat is alweer zo goed als over. Het ging niet hard gelukkig, mijn pak was zelfs niet stuk. De volgende dag vertrok ik gelijk voor een week wintersport, dus pas gisteren met de motor aan de slag gegaan. Bij Baboon inmiddels een vervangende carterpan (zit een gat in) en uitlaatsysteem besteld, dus dit weekend hoop ik hem weer grotendeels in elkaar te hebben.
Ik zag dat ze daar nog nieuwe kuipdelen hebben, maar ik had de hoop dat iemand misschien nog wat heeft liggen. Nieuw kuipdeel met spuiten en al ben je zo weer 500 euro lichter, dus ik hoop nog op een iets goedkopere oplossing. Die gebruikte delen komen allemaal van oude KMar motoren af, die zitten al vol gaten van sirenes en valbeugels en zijn meestal beschadigd, dus dan kan ik bijna net zo goed mijn oude deel gebruiken.
Bekijk bijlage 1859531
Dat ging prima hoor, alleen de radiateur moet eraf (of in ieder geval een stuk naar voor), anders kom je niet bij de moeren van de uitlaatbochten.Goeiemiddag, direct redelijk wat werk na je valpartij. Gelukkig zelf er niets aan overgehouden!
Klein vraagje, heb de uitlaatcollecteren er makkelijk af gekregen? Blijkbaar niet nodig om het wiel/vorkpoten te demonteren?
Bedankt
J
Is het handvat afgebroken of het mechanisme een tand versprongen? Bij mijn weten kan het mechanisme helaas niet uit elkaar zonder te slopen. Wat ik heb vernomen is dat de locking pin niet meer volledig in of uit gaat met de eindstand van het handvat. Dit komt omdat de tandwiel overbrenging van het handvat een tand is verschoven over de tandheugel van de locking pin. Je schijnt dit weer goed te kunnen krijgen door voorzichtig een schroevendraaier er tussen te wrikken en zo de tandheugel een tand te verplaatsen in de goede richting. Ik heb hier een afbeelding op het internet van gezien, volgens mij was dat bij FJROwners.com Het wordt veroorzaakt door zand en vuil ophoping bij de locking pin door het achterwiel. Koffer kan helaas niet zonder slopen uit elkaar.Het mechanisme om de zijkoffers van een fjr1300 '05, te locken. Is dit deel met het handvat los te vervangen?
Dank voor je reactie, ga ik daar eens mee aan de slag.Is het handvat afgebroken of het mechanisme een tand versprongen? Bij mijn weten kan het mechanisme helaas niet uit elkaar zonder te slopen. Wat ik heb vernomen is dat de locking pin niet meer volledig in of uit gaat met de eindstand van het handvat. Dit komt omdat de tandwiel overbrenging van het handvat een tand is verschoven over de tandheugel van de locking pin. Je schijnt dit weer goed te kunnen krijgen door voorzichtig een schroevendraaier er tussen te wrikken en zo de tandheugel een tand te verplaatsen in de goede richting. Ik heb hier een afbeelding op het internet van gezien, volgens mij was dat bij FJROwners.com Het wordt veroorzaakt door zand en vuil ophoping bij de locking pin door het achterwiel. Koffer kan helaas niet zonder slopen uit elkaar.