Nomore-talking
MF veteraan
- 14 apr 2007
- 9.540
- 1
In het scherpe (lees haarspeldbochten) bochtenwerk, kan de FJR evt. wat minder meekomen tenzij je hem kent. Dan gaat hij net zo makkelijk er in en er uit met het rubber op de juiste plek. hij is immers wat zwaarder en groter. maar goeie schokbrekers er onder doen het halve werk al voor je. op het rechte stuk zal je op je div veel het achterlicht van de FJR zien, en heeeelll snel kleiner zien worden .
Snelheid is trouwen betrekkelijk he. Meter geeft al snel mooiere waardes aan dan er echt gereden wordt. Maar dat geld voor alle tellers. zelf op Duitse autobaan 225 (moets weer afremmen ander ging nog wel ff door) op de teller gehad, navigatie geeft dan 207 aan.
Snelheid is trouwen betrekkelijk he. Meter geeft al snel mooiere waardes aan dan er echt gereden wordt. Maar dat geld voor alle tellers. zelf op Duitse autobaan 225 (moets weer afremmen ander ging nog wel ff door) op de teller gehad, navigatie geeft dan 207 aan.
Laatst bewerkt: