Yamaha FJR deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanx DucBMW, ik heb met veel plezier zitten lezen!

Volgende vraag...

Beter een nieuwe model met meer km's of een ouder model met minder km's?
Nogal lastige vraag om te beantwoorden, hangt er nogal vanaf wat jij onder meer of minder kilometers verstaat. Daarnaast zijn er zoveel andere dingen die meewegen bij een gebruikte motor: technische en uiterlijke staat, onderhoudshistorie, schadeverleden, ... , en alles gezien in verhouding tot de prijsklasse waarin je aan het winkelen bent.

Mss kun je aangeven in welke prijsklasse je op zoek bent (mag ook via pm), want ik ken iemand die binnenkort zijn FJR (ik geloof b.j. 2003, Galaxy Blue) te koop heeft i.v.m. aankoop van een nieuwe 2013, en waarvan ik vrij zeker weet dat het een net en goed ding is.
 
Vandaag proefgereden met ruiten bij MDI in Ravenstein. Geweldige service! Waaide hard genoeg om goed te kunnen proefrijden. Kon goed het effect van een andere ruit voelen in stevig windje.

Uiteindelijk een verhoogde ruit gekocht. En dan ook nog donker, dus geweldig passend bij een midnight black FJR.
 
Vandaag proefgereden met ruiten bij MDI in Ravenstein. Geweldige service! Waaide hard genoeg om goed te kunnen proefrijden. Kon goed het effect van een andere ruit voelen in stevig windje.

Uiteindelijk een verhoogde ruit gekocht. En dan ook nog donker, dus geweldig passend bij een midnight black FJR.
FOTO GRAAG...!

:+
 
morgen heb ik ook het genoegen om een fjr van 2005 te ontmoeten , hopelijk ben ik groot genoeg om aan de grond te kunnen . Zijn er nog rijders van rond 1 , 73 m ?


Maak je geen zorgen er zijn nog kleinere FJR rijders binnen de club. Er bestaat een verlaging setje dus we kunnen het altijd pas maken mocht je twijfelen.

Groet Vlegel
 
FOTO GRAAG...!

:+
Ai!!

Dat gaat denk ik nog even duren. Als ik dan een foto maak, dan wel ik wel graag een schone motor op MF zetten. En nu ziet ie er niet uit! (Alleen de ruit is schoon ;) )

En voordat ik de motor poetsen kan moet toch echt de vorst wat verder weg zijn.

Dus een foto gaat komen, denk alleen nog niet deze week.
 
Ai!!

Dat gaat denk ik nog even duren. Als ik dan een foto maak, dan wel ik wel graag een schone motor op MF zetten. En nu ziet ie er niet uit! (Alleen de ruit is schoon ;) )

En voordat ik de motor poetsen kan moet toch echt de vorst wat verder weg zijn.

Dus een foto gaat komen, denk alleen nog niet deze week.


En dan duurt het nog een week voordat het rolletje is ontwikkeld. :Y
 
full

hopelijk is het nu gelukt
 
heb wel ondervonden tijdens het rijden dat de voorkant wiebelde , zou dat aan de band kunnen liggen hij stond niet op de middenbok maar op de zijsteun dat er een plat vlak op de band was . De banden moeten toch vervangen worden dus hopelijk is dat dan ook opgelost
 
heb wel ondervonden tijdens het rijden dat de voorkant wiebelde , zou dat aan de band kunnen liggen hij stond niet op de middenbok maar op de zijsteun dat er een plat vlak op de band was . De banden moeten toch vervangen worden dus hopelijk is dat dan ook opgelost
Wat versta jij onder wiebelen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan