Sinner_66
Rookie
Sinds 2000 in bezit en sindsdien probleemloos, dagelijks gebruikt voor woon- werkverkeer. Model '85, 1e toelating mrt.'86
Is in 2003 geleden volledig uit elkaar geweest.
Frame gestraald en gepoedercoat. Vele onderdelen vervangen: rubbers tussen luchtfilter en carburateurs, sproeierhulzen in carburateurs, nieuwe Hagon achterschokdemper, nieuwe Technoflex progressieve vorkveren, achterwiellagers, ketting en tandwielen. In november 2005 is de accu vervangen en in maart 2006 voor- en achterband en remblokken achter. Wegens aanschaf andere motor daarna weinig mee gereden.
Technisch dus een zeer goeie motor voor dagelijks gebruik!
Optisch origineel en gebruikssporen.
Onderhoudshistorie en rekeningen aanwezig.
Extra losse accessoires:
Onderkuip, extra Laser demper, originele knipperlichten, owner’s manual en Clymer werkplaatshandboek.
Rijdt snel en zuinig (1:20) en erg betrouwbaar.
Is in 2003 geleden volledig uit elkaar geweest.
Frame gestraald en gepoedercoat. Vele onderdelen vervangen: rubbers tussen luchtfilter en carburateurs, sproeierhulzen in carburateurs, nieuwe Hagon achterschokdemper, nieuwe Technoflex progressieve vorkveren, achterwiellagers, ketting en tandwielen. In november 2005 is de accu vervangen en in maart 2006 voor- en achterband en remblokken achter. Wegens aanschaf andere motor daarna weinig mee gereden.
Technisch dus een zeer goeie motor voor dagelijks gebruik!
Optisch origineel en gebruikssporen.
Onderhoudshistorie en rekeningen aanwezig.
Extra losse accessoires:
Onderkuip, extra Laser demper, originele knipperlichten, owner’s manual en Clymer werkplaatshandboek.
Rijdt snel en zuinig (1:20) en erg betrouwbaar.