Yamaha FZ6 Fazer S2 ABS 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

VENtastic

MF veteraan
4 jan 2007
2.172
0
Brabant
Ik overweeg de verkoop van mijn motor, dus bij deze:

Yamaha FZ6 Fazer S2 ABS
Bouwjaar: 2007
Kilometerstand: 49058 km (wordt nog mee gereden bij goed weer)
Kleur: Lava Red
Deze motor is uitgevoerd met ABS!

wallpaper_2.jpg


Opties:
Yamaha Bellypan
Leovince SBK EVO 2 Carbon uitlaat, met uitneembare DB killers
V trec Rem/Koppelingshendel goud, met rode verstellers
Ermax Seatcover
Booster LED knipperlichten voor + achter
Velgen goud laten spuiten gespoten (á la YZF R6/R1 SP)
Bike Design Valdoppen
Bi Xenon – beide koplampen hebben Xenon erin zitten.
Witte LED stadslichtjes
Ingekorte kentekenplaathouder
Spatbordverlenger voor
Yamaha tankpad
Achterveer rood gespoten
Schetsplaten zwart gespoten
MF Sticker!

V-TrecHendels.jpg

V-Trec hendels

uitlaat-1.jpg

Leovince SBK Evo 2 Carbon

Motor heb ik gekocht met 27368 km op de teller. Ik heb er twee jaar zonder problemen mee gereden. Motor heeft me nooit laten staan, start altijd de eerste keer. Ik heb de motor vooral gebruikt voor rondritten, motorweekenden en motorvakanties.

De kilometerstand is wat hoog maar dat is er absoluut niet aan af te zien. Deze Fazer is altijd erg goed bijgehouden. Minimaal één keer in de maand compleet gewassen, en helemaal gepoetst.
In Maart 2010 zijn de velgen goudkleurig gespoten, de radiatorkappen en stuurgewichten zijn later in dezelfde kleur gespoten.
Op wat kleine gebruikerssporen na ziet de motor er echt nog super uit!

Motor heeft altijd netjes op tijd zijn beurten gehad. Vanaf 27368 km is de onderhoudshistorie bekend. Deze heb ik altijd netjes bijgehouden, en is in te zien indien gewenst.

Achterband vervangen bij 38857 km, deze kan nog zo’n 4000 km mee (afhankelijk van je rijstijl…)
Voorband vervangen bij 43785 km, deze kan nog zo’n 10.000 km mee.

Afgelopen winter (Februari 2011) is de motor nog flink gepoetst. Hierbij is alles wat gepolijst moest worden weer opnieuw gepolijst, alles wat gepoetst kan worden is gepoetst. Dus denk hierbij ook aan binnenkant van het kuipwerk etc. Motor staat er nu weer ‘mooier dan nieuw’ bij. Er is geen tweede Fazer in Nederland die er zo uit ziet zoals deze. Deze is helemaal naar mijn wensen aangepast.
Deze motor is echt van een liefhebber geweest en er zijn dan ook kosten nog moeite gespaard om de motor zo mooi mogelijk te maken, en te houden! Alle opties die vermeld zijn, zijn bij elkaar al zo’n 1350,- waard.

De originele onderdelen krijg je er natuurlijk ook bij.

Vraagprijs: € 5750,-

Foto's:
Meest recente:
_MG_7242.jpg


_MG_7268.jpg


Wat oudere foto's:
MF_gebruiker.jpg

lampjesS2.jpg

FazerS2.jpg

wallpaper.jpg

Velgen_Fazer_goud.jpg


Zoals je kan zien een écht unieke Fazer. Die ook nog eens heerlijk rijdt!

Voor meer info, stuur een PB of e-mail naar davy.vandeven@gmail.com
 
Laatst bewerkt:
jij kunt echt geen foto's maken _O- _O-

nice en succes met verkoop
 
Wat een geweldig bruut ding :} :9~ :}

sowieso, mensen die rijden met hun motor *O* *O*
 
ff off topic vraag dat polijsten scheelt dat echt een hoop, doe je dat zelf of breng je motor dan weg?
 
ff off topic vraag dat polijsten scheelt dat echt een hoop, doe je dat zelf of breng je motor dan weg?
Het scheelt erg veel ja. Vooral op de uilaatbochten, deze slaan helemaal bruin en dof uit. Maar na een paar uur polijsten zien ze er weer als nieuw uit! Ik doe dit allemaal zelf. Breng niets weg, je moet wat in de winter :p

1236896826_5_BePk.jpeg

Hier zie je redelijk goed het verschil, boven is opnieuw gepolijst, onder nog niet...
 
Laatst bewerkt:
Mag op slot, motor blijft sowieso nog een seizoen bij zijn huidige baasje!
Wegens omstandigheden gaat de verkoop niet door...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan