Yamaha FZR400RR (600cc thundercat blok)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, de kans dat ik hem meeneem is natuurlijk wel heeeeel groot.
Misschien dat we een omgangsregeling kunnen treffen, als ze er echt niet definitief afscheid van kan nemen............................................
 
Ik heb er vandaag nog naar gekeken, Wat een drama maar we hebben hem aan de gang gekregen uiteindelijk.......................... Nee geintje zij heeft een tijdje stil gestaan maar het was sleutel erin en gaan geweldig zoals ze reageerd Maar je zult het wel merken


Gegroet
 
Ik heb er vandaag nog naar gekeken, Wat een drama maar we hebben hem aan de gang gekregen uiteindelijk.......................... Nee geintje zij heeft een tijdje stil gestaan maar het was sleutel erin en gaan geweldig zoals ze reageerd Maar je zult het wel merken


Gegroet


Mmmm, vreemd verhaal mijn vrouw heeft geen contactslot.................... _O- _O- _O-


Nee, ff zonder gekheid ik ben zeer benieuwd.
Ik zal mijn helm en pak even opzoeken (ligt ergens op zolder ivm tijdje chopper te hebben gereden) en dan cruise ik vrijdag met mijn koekblik naar het mooie Friesland.
 
Mmmm, vreemd verhaal mijn vrouw heeft geen contactslot.................... _O- _O- _O-


Nee, ff zonder gekheid ik ben zeer benieuwd.
Ik zal mijn helm en pak even opzoeken (ligt ergens op zolder ivm tijdje chopper te hebben gereden) en dan cruise ik vrijdag met mijn koekblik naar het mooie Friesland.

Zal maar niet zeggen wat voor sleutel hij bedoelt........... :?
 
Of je koopt voor 500 euri minder een lelijke.....minder mooie (blijft natuurlijk een yamaha) fzr600 met niet de funfactor van een 400rr met een 600 blok erin. :P
 
Even opfrissen.

full
 
Of je koopt voor 500 euri minder een lelijke.....minder mooie (blijft natuurlijk een yamaha) fzr600 met niet de funfactor van een 400rr met een 600 blok erin. :P

Mmmm vind dit niet echt een lelijke motor.......................

FZR600Rnr1.jpg


De 400 (600) is echt een mooie fiets hoor, maar de prijs gaf idd wel de doorslag.
Soms moet je iets met je portomonnee kopen en niet met emotie.
Het is voor mij al een wereld van verschil kwa sturen en vermogen t.o.v mijn oude Suzuki Savage :Z

De 400 (600) vindt vast snel een nieuw baasje.

Suc6 en tevens een kick voor deze fiets ;)
 
Hier komen we weer mooi vanaf Maarten Zus succes ermee ( alles kan nu via 4rrrrrr ofzoiets) O-)
 
Wist niet eens dat ik een zus had..nou ja misschien lukt jou het. Kom squalo we gaan een ander topic vervuilen...ik bedoel natuurlijk euh met intele....intili.....intile....leuke gesprekken vullen :P
 
He zus je snapt het nog niet helemaal volgens mij. Je moet je topic wel bijhouden natuurlijk anders komt mf oma langs.
 
Oma komt pas na twee weken stilte, en zover wil ik 't niet laten komen. :+

Komend lang Pinksterweekend voorspellen ze schitterend weer voor een bezoek aan deze ThunderFZR! *O*


Kickje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan