Yamaha FZS 600, Bj 2000, Km-stand: 23.358, nu voor €2.999!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kajotan

MF veteraan
16 mrt 2009
3.146
0
Omgeving Zwolle
Te koop:

Yamaha FZS 600 Fazer
Bouwjaar: 2000
Gewicht: 217KG (Incl olie, benzine enz)
Aantal CC's: 600CC
Aantal cilinders: 4 (in lijn) Cilinders
Vermogen: 95 PK @ 10.5000 RPM
Koppel: 61.00 Nm @ 9500 RPM
Kmstand: 14.599 mijl (23.358 km)
Kleur: Zwart/Grijs
Banden voor & achter: Goede staat
Ketting/tandwielen: Goede staat
Remmen: Super! (Orgineel zitten op deze motor de remmen van een Yamaha R1)
Groot-onderhoud: Ongeveer 6.000 KM geleden uitgevoerd (carburateurs synchroon gesteld, álle vloeistoffen vervangen, filters vervangen, remblokjes vóór vervangen, banden + ketting/tandwielen vervangen)
Technische staat: Perfect
Optische staat: Goed
Allarmverlichting aanwezig.
Reserve-sleutel aanwezig.
Olieverbruik: Geen
Benzineverbruik: 18-23Km per liter, afhankelijk van de rijstijl.
Motor is 100% orgineel.
Geen pekel schade!!!!!
Ik ben de 2e eigenaar.
Keuze tussen 25kw of volvermogen!
25Kw uitdraai is aanwezig!

Beide breukjes in de kuip zijn van binnen uit gelijmd door motorzaak Ter Braake uit Nijeveen. Zit muurvast, gebeurt dus niks mee. Ik heb de motor zo gekocht, en ik heb me er verder nooit aan gestoord. Je ziet het bijna niet, eigenlijk pas als je het weet!

Graag telefonisch contact opnemen bij eventuele vragen of het maken van een afspraak voor een bezichtiging. Bezichtiging is omgving Zwolle.
Alleen bij serieuze interesse is een proefrit mogelijk.

Reactie's mogen per e-mail: Niewold84@hotmail.com
Of per telefoon: 06-45794004

Met nog geen 25.000KM op de teller is deze motor natuurlijk gewoon nog als NIEUW!!!!

VRAAGPRIJS: € 3500 3200 3000 OF EEN GOED BOD!!!!

Zie foto's.

Reden verkoop: voor mijn werk moet ik vanaf oktober een auto hebben om de winterperiode te overbruggen. Wellicht dat er wel weer een motor terugkomt, maar dat wordt een wat oudere motor dan!

Gelukkig is fotografie ook een hobby van mij....... :9

img4332.jpg

img4310.jpg

69455220.jpg

img0732.jpg

img0735yt.jpg

img0737.jpg

img0742.jpg

img0751.jpg

img0739.jpg

img0740.jpg

img4314.jpg

img4339.jpg

img4323.jpg

img4337.jpg
 
Laatst bewerkt:
Prijs nogmaals verlaagd.... Volgens mij ben ik nu de goedkoopste met deze motor, in deze kleurstelling + bouwjaar + km-stand!!! :)

€3.200 of een goed bod!
 
Wat kosten alleen de foto's :P

Neh,flauw grapje.
Mooie fiets,mooie prijs,verbaast me dat ie nog niet verkocht is.
Misschien is de kleur wat minder gewild.
 
Wat kosten alleen de foto's :P

Neh,flauw grapje.
Mooie fiets,mooie prijs,verbaast me dat ie nog niet verkocht is.
Misschien is de kleur wat minder gewild.

Voor de prijs moet je maar ff contact opnemen via PM :)

Fiets is zeker mooi, en prijs lijkt me oké. Eigenlijk de goedkoopste van marktplaats in deze kleur+bouwjaar+km-stand!
Ik weet niet of de kleur minder gewild is, ik vind dit zelf de mooiste kleur voor een Fazer (daarom heb ik deze ook gekocht). In de andere kleuren vind ik hem er al gauw wat.... ouder uit zien (rood/zwart enzo). Maar goed, dat is persoonlijk!

KICK *D
 
Je zegt de goedkoopste van Marktplaats te zijn. Dat zou kunnen, maar als ik op Motoroccasion kijk, zie ik al 3 dealers die jouw prijs of lager hebben (en ook die hebben nog onderhandelingsruimte en wellicht geen scheuren bij de knippers). Ze zijn niet allemaal zilvergrijs, maar je hebt wel garantie. ;) Met andere woorden; voor een particulier zit je wel wat te hoog. Maar jouw prijs is uiteraard ook een vraagprijs.

Suc6 met de verkoop, het zijn echt hele fijne motoren voor beginners en gevorderden en ook bij 80.000km rijden ze nog alsof ze net uit de fabriek zijn komen rollen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan