Yamaha FZS 600 Fazer 2001

Status
Niet open voor verdere reacties.

martindj

MF veteraan
4 dec 2006
1.160
0
Alphen aan den Rijn
VERKOCHT! Yamaha FZS 600 Fazer 2001

Wegens de wens over te stappen naar een andere motor bied ik hierbij mijn huidige motor te koop aan.

Merk: Yamaha
Model: FZS 600 Fazer
Bouwjaar: 2001
KM-stand: ongeveer 50000 (wordt nog woon-werk verkeer mee gereden)
Extra's: pro-oiler en GIVI kofferrek met 3 koffers (niet op de foto)

Zoals op de foto's te zien heeft de motor enige schade. Dit is vorig jaar gekomen bij een schuiver vlak voor het stoplicht (lage snelheid). De motor rijdt er verder niet minder door (al weer ruim 5000 km mee gereden sindsdien).

Stukje historie:
De motor heb ik in april 2010 gekocht bij de dealer (factuur aanwezig) met 36074 km op de teller.

Bij ongeveer 40000 km op de teller is de motor voorzien van nieuwe banden (Michelin Pilot Road 2). Deze band zijn nog prima in orde en kunnen nog zeker 5 a 6000 km mee.

Afgelopen december (44044 km) )heeft de motor een grote beurt gehad (factuur aanwezig). Hierbij zijn ook de kleppen gesteld en zijn de ketting + tandwielen vervangen.

Bij ongeveer 44500 km is ook een pro-oiler gemonteerd, hiervan is de factuur niet aanwezig.

De foto's:
full

full

full

full


Update 07-09-'11: Motor heeft vorige week een kleine beurt á 200 euro gehad (uiteraard geen problemen gevonden) en kan er dus weer 10000km tegen aan. Kilometerstand is nu bijna 53000.

Vraagprijs verlaagt naar 1850 euro.
 
Laatst bewerkt:
Gaat hem voor mij niet worden, gebruik de motor ook nog regelmatig voor fun ritjes en dat lijkt me niets op een scooter. Maar als je je scooter verkoopt ben je welkom om mijn motor te kopen :)
 
Veel te duur man

Heb de mijne voor 1500 gekocht met minder km

Maar succes met de verkoop, free kick
 
marktconform of niet, de prijs is echt wat hoog, ben nu ruim 2 weken intensief aan het "marktonderzoeken" wil een nieuwe motor kopen in deze prijs klasse. (dwz tussen 1000 en 2000 euro, met mogelijk een optie wat duurder te gaan als het echt een heel erg goede is). Maar er zijn nauwelijks topkuipen te koop voor deze fazers, dus herstellen wordt een dhz klus. km stand is relatief hoog. voor dit geld (2000 euro) krijg je zeker minder schade en minder km's als je ff zoekt... sorry...
 
Je hoeft voor mij geen sorry te zeggen hoor :) Ik heb gewoon nog even geduld, de prijs verlagen kan altijd nog. Hoef er niet dringend vanaf want de motor rijdt en bevalt nog prima. :]
 
Motor heeft vorige week een kleine beurt á 200 euro gehad (uiteraard geen problemen gevonden) en kan er dus weer 10000km tegen aan. Kilometerstand is nu bijna 53000. Vraagprijs verlaagt naar 1950 euro.
 
Hoe groot is de topkoffer? Het is natuurlijk geen porum, maar met dat pak rondzuilen op de uni is ook geen doen..
 
mmm dan gaat de mijne er helemaaaal niet inpassen...

laat maar zitten dan :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan