Yamaha GTS 1000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Early bird

Die hard MF'er
17 mrt 2006
581
9
Middelharnis
Na 14 jaar en zelf meer dan 100.00 km te hebben gereden is mijn Dikke Bertha economisch op. Bij de laatste check moet er het nodige aan gebeuren dat ik hem hier voor de hobbyist en liefhebber te koop aanbied.
Motorisch goed onderhouden en heeft me op dat gebied NOOIT in de steek gelaten.

Yamaha GTS 1000
Bouwjaar 1994
Km.stand 170.000km
Zonder windscherm
Zijkoffers zijn inbegrepen, linkerkoffer is niet meer 100% daar een paar automobilisten de stevigheid wilden uitproberen bij filerijden.

Het blok van de GTS 1000 is het oude FZR 1000 blok. FZR leverde 140 pk. De GTS is teruggetuned naar 100 pk en heeft daardoor een véél langere levensduur. Hij was de eerste met een katalysator.

FB_IMG_1551901991568.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voorband, balhoofdlagers moeten vervangen worden en reflectordeel koplamp zit los.
Verder moet de motorfiets een grote beurt hebben.
Motor is vrijwel altijd in onderhoud bij Motoport Rockanje geweest tot nu toe.
 
Laatst bewerkt:
Voorband, Balhoofdlagers en reflectordeel koplamp zit los.
Verder moet de motorfiets een grote beurt hebben.
Motor is vrijwel altijd in onderhoud bij Motoport Rockanje geweest tot nu toe.
Nou dat valt nog wel mee met ''er moet zoveel aan gebeuren''.
Mooie dikke fiets!
 
Nou dat valt nog wel mee met ''er moet zoveel aan gebeuren''.
Mooie dikke fiets!
Dank je. Op "volle oorlogssterkte", zoals op de foto is het een imposante dame met de "knuffelnaam" Dikke Bertha.

Bovenstaande heb ik vrij klinisch geschreven maar ik kan je vertellen dat dit **********pijn doet.
Eerst voor plezier gekocht maar 9 jaar lang was ze m'n maatje in het woon-werkverkeer door weer en wind. Van de +35 graden tot gevoelstemperatuur - 15 in dit kikkerlandje. En ondanks dat de koffers haar een dikke derrière gaven kon je met het gemak waarmee scheten uit een visnet floepte je door de koekblikfiles heen bewegen.
En nooit, nooit heeft ze mij in de steek gelaten.
 
Sorry, jongens.
Door een ongeval op mijn werk ( klem gezeten met ringvinger) had ik even wat anders aan mijn kop.
Maar hij staat nog steeds te koop al flikkert het Coronavirus nu weer roet in het eten en durven mensen nu niks meer aan te schaffen.
 
Sorry, jongens.
Door een ongeval op mijn werk ( klem gezeten met ringvinger) had ik even wat anders aan mijn kop.
Maar hij staat nog steeds te koop al flikkert het Coronavirus nu weer roet in het eten en durven mensen nu niks meer aan te schaffen.

Kan gebeuren. Alles weer hersteld, geen blijvende schade?
 
Gelukkig wel. Al blijft hij nog even in beperkt gebruik. Iets minder fortuinlijk had een stompje overgebleven dus het engeltje op mijn schouder kijkt glimlachend van boven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan