Graag gedaan kerel, als je nog meer requests hebt stuur je me maar een PM
*dubbel
Zou je die Tech Black eens kunnen foto shoppen zonder voetstepjes en lompe kentekenplaathouder .. En met akra?
De specs zijn bekent:
Rijklaar gewicht: 210kg
Vermogen: 160pk bij 11500tpm
Koppel: 111nm bij 9000tpm
Dat hebben ze redelijk bescheiden gehouden.
Zou die bij de SD1290 in de slipstream kunnen blijven hangen?
Dat "bescheiden" is maar hoe je het bekijkt. Het gaat zoals al gezegd om de rij eigenschappen op de straat en niet op het circuit. Acceleratievermogen en een zo vlak mogelijke koppelkromme zijn dan, naast het stuurgedrag, veel belangrijker dan het top vermogen.
Zat meer marketingtechnisch te denken; veel supernaked-kopers gaan toch voor de (papieren) pk's, los van het feit of ze er ooit gebruik van maken
Nu nog een prijs...
Wachten op een test? Je moet zelf rijden en bepalen of het iets voor je is.Een test door wie dan ook gedaan zegt mij helemaal niks. Leuk om te lezen meer niet.gr Driver
Ja Okee dat begrijp ik maar als ik een motor mooi vindt en interesse heb ga ik rijden en dan zie ik wel hoe of wat.Ik heb nu 2 keer met een mt09 Tracer gereden en dat deedt me niks dus dan koop ik hem ook niet ondanks veel lovende verhalen. Kan overigens best zijn dat als ik er weer mee rij dat ik weer anders denk het zijn vaak ook moment opnames. De Nuda die ik heb kocht ik gebruikt zonder er vooraf mee te rijden. In het begin dacht ik.. Hmmm niet echt byzonder maar nu zo,n 5000 km verder denk ik.. Pretmaachine eerste klasMee eens. Wat ik ermee bedoel is dat een test een eerste indicatie voor me is of het überhaupt wel de moeite is om een proefrit aan te vragen. Als alle testers een issue melden (zoals de abrupte gas respons bij een gsx-s1000) zou dat een overweging kunnen zijn om dat model niet in de shortlist op te nemen.