Sinds modeljaar 2017 is de mapping flink aangepast waardoor het on/of nagenoeg niet meer aanwezig is.
Zelf heb ik er helemaal niets van gemerkt. De inmiddels standaard quikshifter vind ik ook een prima aanpassing van de standaard uitvoering
Dat zeg ikPff, daar gaan we weer.
Ik ben nu bijna 10000km verder met quickshifter en ik vind het nog steeds geweldig.
Aan/uit valt reuze mee
Even de oma opzij zetten
Kwam nog wat filmpjes tegen op mijn telefoon die ik had gemaakt om het uitlaat geluid te vergelijken. Standaard en laser gp slip on.
Heb er even een kort filmpje van gemaakt.
Mochten er nog mensen opzoek zijn en niet hun cat willen verwijderen. Ik ben zeer te spreken over de laser. In het eggie klinkt die echt veel luider dan origineel! En voor mij van belang, hij heeft e-keur!
YouTube linkje
En nu maar hopen dat de winter snel voorbij is
Ik had over de vorm ook mijn bedenkingen.
Echter valt het mij in het echt gelukkig reuze mee.
Ik begin het zelfs mooi te vinden haha
Heeft hier iemand al de 10000 km beurt uit laten voeren. Ik wil binnenkort een afspraak maken voor deze beurt en ben benieuwd wat ik een beetje kwa prijs kan verwachten?
Laat gelijk de handvat verwarming monteren die ik laatst al eens had gescoord.
ben wel benieuwd hoe die het doen.
Ja, ik. Ik vind de 10 zwaar sturen in vergelijking met de 09. Zeker op lagere snelheden. Ik vind het motorblok van de 10 heel bokkig in vergelijking met die van de 09. Het verbruik is om te huilen in vergelijking met de 09. Daar waar een 09 zich prima thuis voelt in de binnensteden is dat met een MT-10 een ander verhaal (lees, de lompigheid op langzame snelheden, het blok genereert ook heel veel warmte, ik heb mijn 09 toendertijd nog nooit in de stad op rond de 110 graden gehad, de 10 geregeld).Allen de beste wensen!
Een vraagje gelijk in het nieuwe jaarzijn er hier personen die de overstap hebben gemaakt van een MT-09 naar een MT-10? en hoe is de ervaringen aangezien de 09 toch wel heel erg graag al vanaf laag in de toeren op 1 wiel rijdt, is de 10 een beetje vergelijkbaar ondanks dat het een 4 cilinder is? Misschien andere zaken die positief of negatief zijn?
Ben zelf aan het kijken naar de standaard MT-10
Die van mij is vandaag opgehaald
Hadden een actie bij de dealer. Scheelt mij weer door de regen rijden.
Krijgt die een bijzonder kleurtje Hyro?
Ja, ik. Ik vind de 10 zwaar sturen in vergelijking met de 09. Zeker op lagere snelheden. Ik vind het motorblok van de 10 heel bokkig in vergelijking met die van de 09. Het verbruik is om te huilen in vergelijking met de 09. Daar waar een 09 zich prima thuis voelt in de binnensteden is dat met een MT-10 een ander verhaal (lees, de lompigheid op langzame snelheden, het blok genereert ook heel veel warmte, ik heb mijn 09 toendertijd nog nooit in de stad op rond de 110 graden gehad, de 10 geregeld).
Enige opzicht waarin ik de MT-10 beter heb ervaren dan de MT-09 is aan de hele sportieve zijde van de schaal. Vooral de vering van een 09 kan je al gauw niet meer bijhouden als het wat harder gaat in de bochten, de 10 kan ik mee lezen en schrijven als het in de bochten heel hard gaat. Maargoed, tegelijkertijd ben je dan wel voortdurend je rijbewijs aan het riskeren en ik ben er achter gekomen dat ik dat eigenlijk niet zo veel doe.
Hoe goed die wheelied kan ik je niet vertellen. Ik ben nog niet op het circuit geweest met mijn MT-10.
Ga proefrijden zou ik zeggen.