Ze willen het blijkbaar spannend houden maar zo spannend vindt ik het allemaal niet eigenlijk.En stonder er daar specs bij? Snap niet waarom er zo geheimzinnig over word gedaan terwijl het allang bekent is in Japan.
Heb er op het salon naar gevraagd, zou rond de 160 pk zitten en in België verkocht worden voor ongeveer €14500 (prijs nog niet zeker).
Hij deelt dan ook veel dure elementen van de R1, wat de kostprijs hoger maakt dan de andere MT's.
https://youtu.be/AJdJ06Iht8A Toch blijft dit de MT-Max Master
Misschien... maar de andere MT's sturen wel véél leuker.
De V-Max valt juist erg tegen. Ik ben meerdere keren op pad geweest met deze Max, maar is teveel van het goede. Het vermogen knalt er gewoon in en sturen gaat erg moeizaam met deze 330kg zware buffel. Lekker een dijkje pakken valt niet mee. Als je op het gas gaat spint hij bij bijna elke snelheid. Wil je op een dijk niet echt. Rechtuit is het wel fantastischLijkt me net zo leuk om mee te sturen hoor. Het stuurt minder snel maar betekend voor mij niet minder leuk.
De V-Max valt juist erg tegen. Ik ben meerdere keren op pad geweest met deze Max, maar is teveel van het goede. Het vermogen knalt er gewoon in en sturen gaat erg moeizaam met deze 330kg zware buffel. Lekker een dijkje pakken valt niet mee. Als je op het gas gaat spint hij bij bijna elke snelheid. Wil je op een dijk niet echt. Rechtuit is het wel fantastischDan is het gewoonweg een bom, raket etc. Maar bruikbaarheid is ver te zoeken. Ook de actieradius is waardeloos. Met een verbruik van 1 op 8 en een kleine 10 liter voordat hij op reserve springt schiet niet echt op. Ik heb enkele Fazers gehad, zowel de FZ1N als ook FZ1S. Deze zijn veel prettiger om te rijden en ik verwacht dan ook veel van de MT10. Die zie ik echt als opvolger van de FZ1N en S. Ik zag in Brussel al een groter scherm voor de MT10, waarmee hij iets kreeg van de Tracer. Meteen meer tour dus. Mijn idee, in de winter een dergelijk scherm en in de rest van het jaar origineel.
Testrijders kunnen zoveel zeggen. Ik heb behoorlijke ervaring en daarom kreeg ik hem ook mee om goed uit te proberen. De bandenspanning was goed, maar mijn rechterhand niet
Maar serieus, hij is ook gebouwd als showmotor en in dat licht stuurt hij voortreffelijk! Ik ken de opties om de tank te vergroten. Is eigenlijk noodzakelijk. Ik heb nu een FJR1300AS van 2013 en die vind ik veel fijner sturen. Is uiteraard ook een heel andere motor, maar ook tegen de 300kg. Hoop in ieder geval dat de MT10 z.s.m. komt zodat ik kan proefrijden.
vondt ik
leg eens uit ?Is kruisiging in Nederland nog legaal?
inderdaad een afgrijselijke kleur, het leek wel grondverf/primer...
In de flyer stond vlgs mij deze kleur en blauw en zwart.Leg IS uit
Er zullen vast nog wel wat old skool / normale kleuren komen mag ik hopen.
voor hippe mensen zijn er al scramblers