Wegwezen OMA.
Mijn oog is gevallen op een nieuwe MT10 die ik als woon werkvervoer ga gebruiken. Na een proefrit was ik helemaal verliefd. Zeker omdat ik 6,5 jaar lang dagelijks supersports heb gereden.
Super gave naked bike.
Hebben jullie hier nog negatieve punten? Ik heb begrepen dat het benzineverbruik hoog is, maar dan lees je weer dat die gene ook helemaal los ging. Met de ZX10R haalde ik een verbruik van 1 op 15 op de snelweg.
Z1000SX is een stuk zuiniger dan de MT10. Echter is die Z1000SX qua sturen wel een heel andere motor. Stuurt vrij zwaar en log in vergelijking. Maargoed, volgens mij maak jij vrij veel snelweg kilometers dus in die zin maakt dat niet gek veel uit en daarbovenop is de windbescherming van de Z1000SX wel een stuk beter (en in lijn met wat je gewend bent op een Superbike) dan dat de MT10. Ach, wikken en wegen.Ik moet dan optrekken vanaf zijn 4 dusAch ja sportief en zuinig bestaat niet. De Z1000SX zou evenveel verbruiken.
Ben benieuwd. Deze week even de financiering regelen en als dat door gaat dan zit ik er de week daarop misschien op.
Ron98 tanken maakt de MT10 wat zuiniger maar gebruik niet goedkoper
Met 98 in de tank haal ik op vakantie, waar we flink doorrijden, net geen 180km voordat ie op reserve schiet.
1x 235km gehaald maar toen zat er ook geen druppel benzine meer in de tank.
Zo eerste nieuwe achterband is een feit. Op de oude zat echt geen profiel meer, eigenlijk schandalig gevaarlijk. Inclusief inrijden toch net 8000km met het bandje gedaan dus best netjes.
De Bridgestone Battlax S20 190/55 op advies van mijn bandenboer gelijk maar vervangen voor een Bridgestone Battlax S21 200/55, een iets bredere band die net wat meer grip zou moeten bieden. Tevens het advies gekregen de bandenspanning achter te verlagen naar 2.5 voor nog meer grip. Nou we gaan het zien ik ben benieuwd.
De S20 heeft het bij mij 4500 km volgehouden, de daaropvolgende Metzeler m7rr ging kapot in de Eifel; dwarse scheur van pakweg een cm). De motorzaak waar ik naar opgesleept werd (Yamaha mobiliteits garantie) had geen Metzeler. Daarom er een S21 op laten leggen. Die heeft het pakweg 5000 km volgehouden. Er ligt nu net weer een m7rr op. Ik rij niet op het circuit en doe ook geen burnouts. Spanning achter 2.8 en voor 2.5. De s20 voor heeft is 8000 km meegegaan. Daarna ook een m7rr voor. Ik gok dat die ook na 8000 km aan vervanging toe is.
Effe een fototje
[afbeelding]
Je geeft het zelf al aan , je zit niet graag op mannen dus, zou ik het lekker op vrouwlijk houden, tenslotte zijn alle handelingen de je er mee verricht vrouwelijker dan mannelijk , vertroetelen, poetsen,smeren,pompen(benzine),sierraden(accessoires) er aan hangen, regelmatig nieuwe schoenen(banden), opgewonden raken van haar kreten (uitlaat geluid) dus ,,, vrouwlijk !Dat is wel een duidelijke uiteenzetting ja