Yamaha R1 2007/2008 te koop, mooie en goede circuitmotor

Status
Niet open voor verdere reacties.

espeetwo

MF veteraan
20 okt 2007
2.428
0
AANPASSING PRIJS, zie hieronder.


Zoals de tekst het al aangeeft, te koop mijn mooie en goede circuit Yamaha R1 van 2007/2008 sinds einde seizoen 2013 in mijn bezit. De motor is voorzien van vele prima accessoires, zoals hieronder vermeld. Op 3 mei jl.reed ik mijn PR ermee naar 1.47.6 op Assen (voor een 60 jarige op een R1 niet echt slecht). Desondanks, gaat de R1 de verkoop in i.v.m. stoppen met de racesport, zowel door mij als door mijn zoon.

Dit zijn een paar accessoires die erop zitten.

Ohlins FGRT 801 voorvork (revisie voorjaar 2014)
Ohlins TTX36 achtershock (revisie voorjaar 2014)
Ohlins stuurdemper
YEC kabelboom
Brembo 19-21 rempomp
Braking remschijven voor en achter.
Valblokken onbeschadigd
Rizoma koppelingshandel (knik)
Gilles clip-ons
Gilles rem-schakelset
Active snelgas
Pitlimiter
Snelsluiter benzinedop.
Aluminium kuipsteun (zwart)
Compleet Akrapovic systeem
Quickshifter (omgekeerd schakelen)
Punt raceradiateur
Stalen remleidingen
Bijna nieuwe kuipset
Snelsluiters rondom
Stompgrip op tank
Schadevrij (geen valpartijen)
Kettingwielen 15-45 (zeer goed, achter nieuw). Bijgeleverd 44 en 46 in zeer goede staat
Veel carbon delen zoals blokbescherming, hugger, luchtinlaten
Stekker voor opladen accu, zonder uit te nemen.

De motor wordt afgeleverd op goede circuitbanden, slicks Pirelli of Metzeler.

Dit was mijn 2e motor, waarmee relatief weinig gereden is, circa 6-7000 km.

De prijs voor al dit moois is slechts € 5.900. Vanwege heftige concurrentie is de prijs verlaagd naar € 5.400. Bij deze prijs zit ook een extra achterwiel.
Bieden kan natuurlijk altijd.

:] '(

Verder te koop meerdere onderdelen, zoals o.a. originele radiateur, wielen, banden, etc, etc.

Foto zal ik proberen te uploaden, maar ook aanvraag te verkrijgen (stuur a.u.b. PB).

Bij interesse, graag reactie via PB. Dan ook contact te leggen via GSM of afspraak voor "kijken". Motor staat in Ommen.

full


full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full



circuitmotor racer circuit R1
 
Laatst bewerkt:
Dus de kogel is door de kerk? Deze machine zal snel weg zijn met die mooie spulletjes
 
He Jarno, zolang hij niet weg is, is er nog niets door de kerk, haha. Maar na 8 jaren is het wel zo ongeveer genoeg geweest. Zo vaak zie ik jou ook niet meer.

Nog wat fotootjes er weer bij.
 
Altijd op gereden door een oud mannetje !
Maar wel een heel snel mannetje.

En je bent zo oud als je je voelt toch. :-)
Je vrouwtje houdt je geest jong.
 
-O- erg jammer Roel.

Het zat er aan te komen, maar toch blijft het jammer. Je ging toch nog lekker rond?
Gewoon even op vakantie gaan, rust nemen en vervolgens nog eens rustig over na denken.
 
Vakantie kickje
En bedankt voor de positieve reacties. :] :] ;)
 
Laatst bewerkt:
Kickje, voor de rijders die na dit raceweekende toch liever een snellere motor willen...
 
'te koop, mooie en goede circuit Yamaha R1 2007/2008' > 'Yamaha R1 2007/2008 te koop, mooie en goede circuitmotor'
 
Godnondejuu, wat een dik ding.
heb 'm zelf ook.

Succes met de verkoop, de nieuwe eigenaar gaat geen moment spijt krijgen.
 
He Roel, jammer dat je er mee stopt, je ging toch echt snel met de R1... suc6 met de verkoop, tis echt een mooie machine! Alex
 
He Jarno, nee, maar ik denk dat de koper al wel geboren is, haha. Maar hij staat niet in de weg en ik kijk er elke dag nog met veel plezier naar. En wie weet pak ik nog een wedstrijdje mee dit seizoen.
 
Hoewel hij niet in de weg staat, is het toch ook reëel te noemen om vanwege de concurrentie de prijs wat aan te passen, vandaar dus vanaf heden tot over 1 week de prijs verlaagd tot € 5.400,00. Deze prijs is inclusief een extra (goed) achterwiel.

Eventueel is er ook te bieden op Ohlins voorvork, Ohlins TTX36 en het Akrapovic compleet racesysteem, zowel gezamenlijk als afzonderlijk.

Reacties via PB aub.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan