Yamaha R1 2009 Superbike

mail maar naar het adres in mijn profiel, zet ik ze wel online voor je
 
Laatst bewerkt:
Waarom verkopen? En een 2008 weer willen?

Ja, ik merk dat ik op het circuit een beetje verkrampt zit op deze R1 :/ omdat ik er voor zoveel geld spullen op heb zitten,loopt wel als een kogel,en daarbij komt dat hier gewoon een kenteken op zit,dus de koper kan er ook gewoon mee op de openbare weg.

Ik rijdt er al anderhalf jaar niet meer mee op de openbare weg,vandaar dat ik hem zo verbouwt heb,en wil verruilen voor een R1 of R6 zonder kenteken.
 
Laatst bewerkt:
Altijd jammer als de verkoper zich niet aan z'n afspraken houd.


Zeker als het om een motor gaat die de koper wil inruilen met een versleten versnellingsbak! en net doet of er niets mis mee is. B|
Net op tijd voorkomen dat ik een motor in zou ruilen van 7 jaar oud met een versleten versnellingsbak :P

Jammer dat mensen die er niets vanaf weten een ander zwart willen maken. :N

Ter info: ( art. 6: 228b BW) kijk daar maar eens naar . ;)
 
Laatst bewerkt:
Zeker als het om een motor gaat die de koper wil inruilen met een versleten versnellingsbak! en net doet of er niets mis mee is. B|
Net op tijd voorkomen dat ik een motor in zou ruilen van 7 jaar oud met een versleten versnellingsbak :P

Jammer dat mensen die er niets vanaf weten een ander zwart willen maken. :N

Ter info: ( art. 6: 228b BW) kijk daar maar eens naar . ;)

Een ratel in de versnellingsbak van een 2004 r1 is gewoon een bekend probleem en als dit netjes wordt verteld door diegene die hem inruilt is er natuurlijk geen enkel probleem.
 
Kan je weten he homber ;)
Alle R1's en R6 en van 2007 of 2008 en verder hebben versleten bakken tenzij bonnen kunnen aangetoond worden dat ze gereviseerd zijn.
Dat doet nagenoeg niemand dus weet je wel beter inmiddels.
R1's en wat dan ook zijn niet gemaakt om het hele jaar door zonder koppeling te schakelen dus loopt alles kapot...
 
Zeker als het om een motor gaat die de koper wil inruilen met een versleten versnellingsbak! en net doet of er niets mis mee is. B|
Net op tijd voorkomen dat ik een motor in zou ruilen van 7 jaar oud met een versleten versnellingsbak :P

Jammer dat mensen die er niets vanaf weten een ander zwart willen maken. :N

Ter info: ( art. 6: 228b BW) kijk daar maar eens naar . ;)

Een ratel in de versnellingsbak van een 2004 r1 is gewoon een bekend probleem en als dit netjes wordt verteld door diegene die hem inruilt is er natuurlijk geen enkel probleem.

Klopt lennart888(als de prijs er dan ook naar is)revisie versnellingsbak ongeveer € 1.500
Het was geen ratel,maar een knarsend en metaalachtig geluid in de 2e versnelling,volgens de monteur van Van Meel Motoren beschadigde tandwielen van de 2e versnelling,de potentiele koper zei dat het niet erg was omdat zijn dealer hem dat heeft gezegt.

Maar het gaat hier om (art. 6:228b BW).

In (art. 6: 228 Bw) staat dat als men een overeenkomst aangaat (mondeling of schriftelijk)
en dat als die overeenkomst tot stand is gekomen onder invloed van dwaling en bij een juiste voorstelling van zaken deze overeenkomst niet zou zijn gesloten,dan kan men deze overeenkomst alsnog ontbinden.

Dat is wat hier is gebeurt. ;)

Maar ja, ik wil hier een prachtige motor verkopen,geen lesgeven in rechten :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan