Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

wat gaat er nou fout vraag ik me af in zijn 1 is een wheelie geen probleem maar als ik in zijn twee rij en doe mijn gas open dicht bij 6500 toeren stijgt hij 10cm ook heeft de koppeling geen effect wat doe ik nou fout vraag ik me af weet er iemand iets
wat gaat er nou fout vraag ik me af in zijn 1 is een wheelie geen probleem maar als ik in zijn twee rij en doe mijn gas open dicht bij 6500 toeren stijgt hij 10cm ook heeft de koppeling geen effect wat doe ik nou fout vraag ik me af weet er iemand iets

Rugbeschermer aanbevolen3000 teoren rijden, koppeling in, toeren begrenzer laten loeien en koppeling laten schieten. werk gegarandeert
gr.

3 of 4 tandjes meer en je voelt t verschil ![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)