• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

yamaha r1 99

pentura

MF'er
Lid geworden
20 mrt 2005
Waarderingsscore
0
wat gaat er nou fout vraag ik me af in zijn 1 is een wheelie geen probleem maar als ik in zijn twee rij en doe mijn gas open dicht bij 6500 toeren stijgt hij 10cm ook heeft de koppeling geen effect wat doe ik nou fout vraag ik me af weet er iemand iets

wat gaat er nou fout vraag ik me af in zijn 1 is een wheelie geen probleem maar als ik in zijn twee rij en doe mijn gas open dicht bij 6500 toeren stijgt hij 10cm ook heeft de koppeling geen effect wat doe ik nou fout vraag ik me af weet er iemand iets

Ding heeft gewoon te weinig vermogen..

Frans

Verder naar achteren zitten ,voorvering inveren, vol gas enkoppeling laten'schieten'bij 7 a 8 k.

Wedden dat het lukt. :Y

Koppeling werkt wel, maar blijkbaar doe je het niet goed.

Is het niet zo dat een R1 (ook de '98 er) spontane powerwheelies moet kunnen maken zowel in de 1 als in de 2e gear?

tenminste bij mij kwam die ook in de 2e versnl. tijdens harde acceleratie los

Terug
Bovenaan Onderaan