Yamaha R6 1999-2002 onderdelen

Eztys

MF veteraan
18 apr 2012
2.270
0
Ik heb nog steeds een paar onderdelen te koop voor een 1999-2002 Yamaha R6:

  • Frame + kenteken: €500,- (Kenteken: MF-SF-71)
  • Alle sloten (tank, contact, buddy): €50,-
  • Alle sloten (tank, contact, buddy): €50,-
  • Tellerunit: €50,-
  • Remblokken: €75,-

En nog wat klein spul. Je kunt altijd even een berichtje sturen als je nog wat nodig hebt.
Als je ergens interesse in hebt komen we er wel uit.
 
Laatst bewerkt:
Zonde van de R6!

Ik heb wel intresse in de 2x set Lucas remblokken MCB611SV.
Bod van €47,50 incl. verzendkosten.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb wel interesse in het motorblok, maar heb je foto van het punt waar het is afgebroken.
Mijn email adres is. arnold_schaap at hotmail punt com
En wat wil je voor het blok hebben? Alvast bedankt
 
misschien interesse voor het achterlicht, heb je hier modificaties voor moeten maken? heb een r6 uit 00.

Je moet jouw undertail en die van het 2003 model aan elkaar vast maken, bijvoorbeeld met polyester. Dan past het bijna perfect in de kont van jouw model r6.
 
Hallo,

Ik heb wel interesse in het motorblok, maar heb je foto van het punt waar het is afgebroken.
Mijn email adres is. arnold_schaap at hotmail punt com
En wat wil je voor het blok hebben? Alvast bedankt

Als het goed is heb je mail.
 
chuck_norris_poster_by_aethsphere-d389mp3.jpg
 
Zijn deze remklauwen dezelfde als die van de R1 uit deze periode? Hoe zit het met de rest van het remsysteem voor? Kan het nog weer werkend op elkaar aangesloten worden of is het beschadigd geraakt? Wat is je vraagprijs?
 
Zijn deze remklauwen dezelfde als die van de R1 uit deze periode? Hoe zit het met de rest van het remsysteem voor? Kan het nog weer werkend op elkaar aangesloten worden of is het beschadigd geraakt? Wat is je vraagprijs?

Volgens google zijn ze inderdaad hetzelde. Een van de twee remleidingen is geknapt, de ander is nog goed. Ik weet niet zeker of de rempomp nog goed is, dat zal ik zo even controleren.
 
Wat is de afstand tussen de gaten voor de bevestigen van de remklauwen van voor ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan